afzuigen via schoorsteen wat vinden jullie daarvan ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wiedewiet
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 329

    #1

    afzuigen via schoorsteen wat vinden jullie daarvan ?

    Korting op 420shop
    mijn ruimte bevind zich op zolder de dichtste plaats voor de lucht uitlaat is de schouw.
    dus ik ben aan het denken om daar een gat te maken voor de lucht uitlaat.

    zijn er hier mensen die dit ook doen ?
    of raden jullie dit eerder af ?
  • Iemand uit de buurt
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Dec 2012
    • 545

    #2
    Re: afzuigen via schoorsteen wat vinden jullie daarvan ?

    Schoorsteen kanaal kan prima om de lucht uit te blazen.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: afzuigen via schoorsteen wat vinden jullie daarvan ?

      Zolang je er maar een filter tussen hangt en er geen CV of open haard op diezelfde schouw aangesloten zit.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • wiedewiet
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 329

        #4
        Re: afzuigen via schoorsteen wat vinden jullie daarvan ?

        vroeger was er een gasvuur op aangesloten maar nu niet meer.
        die buis heb ik er uitgehaald want die diameter was veel te smal.
        de schouw heb ik gekuist want die zat vol takjes en aarde van de vogels.
        nog eens wat herstellingen doen aan de schouw en tis in orde.

        Comment

        • Iemand uit de buurt
          T.H.C. Master
          MemberLucky Member
          • Dec 2012
          • 545

          #5
          Re: afzuigen via schoorsteen wat vinden jullie daarvan ?

          Herstellingen die de buurtjes mee maken ..? Ik zou op stealth modus gaan en blijven.

          Comment

          • kvb
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Feb 2014
            • 281

            #6
            Re: afzuigen via schoorsteen wat vinden jullie daarvan ?

            Vind ik persoonlijk de mooiste oplossing, heb vaak gezien dat t zolderraam werd gebruikt of een opening die gemaakt is onder de dakpannen. Maar dat is vragen om problemen lijkt me.
            Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurt
            Herstellingen die de buurtjes mee maken ..? Ik zou op stealth modus gaan en blijven.
            Ik denk dat de ook buren wel weten dat de schoorsteen wat onderhoud kan gebruiken. Voorzichtig zijn is belangrijk maar je moet ook niet para worden. Want dan zit je straks bij iedere sirene die je hoort uit t raam te kijken. En dan is je hobby echt geen lolletje meer. Succes en have fun met bouwen!

            Comment

            • Wierie Wierie
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2008
              • 848

              #7
              Re: afzuigen via schoorsteen wat vinden jullie daarvan ?

              Een opening onder de dakpannen is natuurlijk echt heel dom........wat denk je der van als er sneeuw op het dak ligt? En dan op 1 m2 geen sneeuw omdat daar de 30 graden lucht naar buiten blaast....

              Ik zou ook voor de schoorsteen gaan.
              NLX outdoor kweek 2011
              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

              Comment

              • Hasharin
                Grower
                MemberLucky Member
                • May 2010
                • 694

                #8
                Re: afzuigen via schoorsteen wat vinden jullie daarvan ?

                Ook erop letten dat je je afvoerbuis goed naar boven richt in de schoorsteen ... Verder is dat het beste wat er is "de schoorsteen"

                grtz Hash
                Geniet nooit met mate !

                Comment

                • AudioSystemRolla
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2012
                  • 1709

                  #9
                  Re: afzuigen via schoorsteen wat vinden jullie daarvan ?

                  Een ongebruikte schoorsteen is juist ideaal
                  De gang naar onder afspurren flens erop en klaar
                  En het is niet raar dat er warmte uit je schoorsteen komt
                  Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                  Comment

                  • ronal
                    Expert Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2014
                    • 77

                    #10
                    Re: afzuigen via schoorsteen wat vinden jullie daarvan ?

                    Kun je niet je ontluchtingskanaal gebruiken, dat is bij mij al een ronde buis in mijn dak.

                    (Oeps iets te snel getiept)aangepast.
                    Last edited by ronal; 29 March 2015, 00:41.

                    Comment

                    • FlintStoned
                      Banned
                      • Oct 2012
                      • 5580

                      #11
                      Re: afzuigen via schoorsteen wat vinden jullie daarvan ?

                      Vlucht je dan via die buis het dak op¿

                      Comment

                      Bezig...