Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn lowbudgetkast ombouwbaar van 150 naar 400watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn lowbudgetkast ombouwbaar van 150 naar 400watt

    Korting op 420shop
    ik heb een oude kleerkast genomen en in het begin een TL lamp uit gamma ingehangen (initieel voor het voorgroeien) maar toen de tijd om te bloeien gekomen was had ik nog steeds de moed niet gehad om mijn grote 400watt lamp op mijn balast en het net aan te sluiten (ik ben tenslotte geen electricien en wou mijn huurhuis niet in brand steken)
    Toen heb ik in het tuincenter (asterX) spaarlampen gevonden die een blauwe en rode lichtgloed afgeven, deze heb ik gecombineerd met een infrahot lamp van 100 watt, zijn er ook van 75 watt (deze had ik eigelijk gekocht om extra warmte in de kast te brengen maar is infrarood ligt dus heb ik die uiteindelijk ook mee op men planten gezet) en terrarium TL buizen in brico ook met rood licht
    Resultaat was dat nu na een paar weken 1 plant een stuk of drie mooie toppen heeft en vol zit van de kristalletjes (dus voor iemand die voor kwaliteit gaat perfecte manier)!! en de andere plant gaf kleine knopjes met haartjes maar stopte dan met bloeien

    Nu heb ik mijn 400 watt aangesloten en zie ik toch wel een pakje verschil!!
    ondertusse is ook mijn nachttarief in orde en heb ik mijn platen op 14 donker en 10 licht gezet (bloei)

    Als er nog iemand tips heeft?

    groetjes

    #2
    Re: Mijn lowbudgetkast ombouwbaar van 150 naar 400watt

    Zeer slim 400wat

    Comment


      #3
      Re: Mijn lowbudgetkast ombouwbaar van 150 naar 400watt

      bloei= 12 uur licht/12 donker, niet van afwijken of je verkrijgt niet het gewenste rezultaat. Of 18/6, groei of 12/12 bloei,
      zorg voor genoeg luchtverversing, staat die kast open, of moet ze dicht? Als ze dicht moet afzuiging erop en inlaat openzetten, en ventilator erin, een uurtje nougezet de temperatuur bijhouden,
      en de nodige aanpassingen doen, niet te warm laten worden in de kast, is zo gebeurt en schade is onherstelbaar!

      Comment


        #4
        Re: Mijn lowbudgetkast ombouwbaar van 150 naar 400watt

        Dit bericht is van 9 maart 2009, aan reacties heeft de threadstarter dus niks meer.

        Ik zal deze even sluiten voordat men er nog verder op in gaat en om verwarring te voorkomen
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment

        Bezig...
        X