Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop all-in-one groeikast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Aankoop all-in-one groeikast

    Er ging gisteren iets mis tijdens het editen, maar goed het bericht staat er nog, met een vriendelijke openminded reactie erbij, ik zal voortaan geen merken meer noemen anders maak je de waakhond wakker, Als ik correct ben gaat het om een medicinale toepassing van cannabis en was mijn insteek om thomas een helpende hand te bieden zodat er straks een kas in zijn garage staat waarmee Thomas uit de voeten kan zodat hij constant is in zijn voorziening en jaren plezier ervan kan hebben. Een tekening, materiaalstaat en maatstaat maken is wel zo prettig voor degene die het gaat maken, of als je alle onderdelen laat zagen bij je lokale houtzagerij!

    @ganjax, lees je alleen wat je niet aan staat? Ik zal geen merken meer noemen! but you are missing the point stoner!!!


    Beste Thomas,

    zou mooi zijn als je die set kan overnemen, met 2x600 wordt het wel een wat grotere kast maar je kan dimmen naar 440 natuurlijk en in scrog zou prima moeten gaan, suggesties zijn welkom!

    Ik zal een schets ontwerp voor je maken van het weekend en wanneer het jou en mede jd'ers naar de zin is, dan werk ik het uit zodat er iemand mee aan de slag kan voor je, als je zelf ideen of wensen hebt laat maar weten.

    Ik neem aan dat je op aarde gaat kweken, wat kun jij handelen qua gewicht vanuit je stoel?ben je gebaat bij poten van maximaal 11 liter of heb je hier dan hulp bij, mooiste is dat er containers van 25 ltr instaan maar dit is wat lastig misschien,wat is ideaal in deze situatie JD'ers? (


    Laters!


    Boycot ikea rommel en geef de vakman weer zijn brood terug!!!

    Comment


      #47
      Re: Aankoop all-in-one groeikast

      Hoi Scipscon,

      Bedankt voor de vele inspanningen!!! Dit is geweldig.

      Ik ben wel aan het bijstuderen ondertussen en buiten het feit dat het me opbrengt wat ik nodig heb lijkt het me ook gewoon een leuke hobby.

      Ik weet eigenlijk nog niets van die lampen t.o.v. oppervlakte ofzo. Kan ik dan niet verder met wat hij aanbied?

      Nogmaals bedankt,
      Thomas

      Comment


        #48
        Re: Aankoop all-in-one groeikast

        Goedemorgen Thomas,



        De aangeboden set is super, je kan er ook 2 x 400watt indraaien en de digistar op 400 zetten(als ik correct ben), of 2x600 in ruimte van rond 1,5m2 een succes is laat ik aan andere over om een mening over te geven, met 1x600/660/690, een goede reflector en goed afgewerkte wanden kom je ook een eind in het ontwerp dat ik je voorspiegelde...

        graag gedaan,
        Fijne dag

        Comment


          #49
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            #50
            Re: Aankoop all-in-one groeikast

            Ja luister, ik wil gewoon beginnen en hij had spullen op overschot. Ik wist zelfs niet dat er hier een aan- en verkoopsectie was. Dat ik nog veel moet leren klopt, en daar ben ik eerlijk in. Maar moet ik dan eerst met vallen en opstaan bucht kopen om dan uiteindelijk toch bij hetgeen uit te komen die Goud aanbied voor een goeie prijs? Hij heeft spullen, ik heb geld en heb spullen nodig. Simpel toch? En ik probeer via via in contact met hem te komen maar aangezien ik 30 dagen moet wachten voor te PM'n is dat nogal lastig. En mocht het van mij afhangen waren we al platen aan het zagen en gaten aan het boren, maar ja.

            Comment


              #51
              Re: Aankoop all-in-one groeikast

              Tis geen makkelijke weg om met Goud op dit moment in contact te komen ivm zijn Prive omstandig heden.
              Jullie hebben nu elkaars email adres dus zal het van zelf wel goed komen.
              Goud zit beetje met internet problemen vandaar dat het allemaal wat trager gaat dan verwacht.

              en ttis helemaal niet VAAG de omstandigheden van de Verkoper liggen nu eenmaal wat in ge wikkelder

              Gr Bella

              Thomas Goud stuur je straks een Emailtje
              Last edited by belladonna; 30 April 2015, 20:21.
              God was never on your side..

              Comment


                #52
                Re: Aankoop all-in-one groeikast

                Ik bedoel ook niet dat Goud vaag. Iig ik hoop voor hem dat de verkoop snel geregeld is, omslachtigheid ligt me nu eenmaal niet.
                Net zoals die lamp die ik besteld had via internet en ben moeten gaan omruilen omdat ze al gebruikt was geweest, wat een gedoe en geloop voor iets simpel, daar ben ik gewoon niet goed in en nooit geweest.
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                Comment


                  #53
                  Re: Aankoop all-in-one groeikast

                  Wat is dan het probleem?!

                  Comment


                    #54
                    Re: Aankoop all-in-one groeikast

                    Geen probleem
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #55

                      Comment


                        #56
                        Re: Aankoop all-in-one groeikast

                        Link naar ander topic van Jolien.
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...toelgebruikers
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

                        Comment

                        Bezig...
                        X