Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kopen of niet??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kopen of niet??

    Korting op 420shop
    nadat mijn 1e kweek dramatische is verlopen wil ik voor mijn 2e kweek een tent kopen SJ darkroom 240*120*200

    en ben ik beetje bij beetje begonnen wat spulletjes te kopen.

    nu zag ik deze ad op marktplaats.
    http://tuin-terras.marktplaats.nl/ov...ta_ind=16&fs=1

    en ik dacht die moet ik hebben voor deze prijs, omdat ik er namelijk 3 moet hebben. Kenne jullie het merk en of ze goed zijn. Of raden jullie me aan toch ff naar de growshop te gaan.

    groeten,
    Budah
    Last edited by Budah_lova; 14 March 2009, 21:55. Reden: aanpassing inde tekst

    #2
    lijkt me dat je qua garantie en betrouwbaarheid beter naar een growshop kan gaan. Je bent misschien iets duurder uit maar mocht je problemen hebben met je lampen dan heb je meer kans op verhaalsrecht.

    Comment


      #3
      ben het ns met penta! tis idd een mooie prijs,maar growshop is wel betrouwbaarder

      mvg

      Comment


        #4
        je moet gewoon kijken of dat een groei of een bloei lamp is die je erbij krijgt en dan kan die ook prima hoor.. en na 3 kweekjes moet je toch een nieuwe lamp monteren dus dan kun je er precies diegene inzetten die jij wilt hebben..

        als je precies weet wat je nodig hebt hoef je natuurlijk niet extra te gaan betalen voor advies

        ik vind het een leuke aanbieding

        hier heb je er bijna 2 voor de prijs van 1 in de growshop

        groet
        Last edited by hobbyist; 19 March 2009, 12:25.

        Comment


          #5
          Ik denk net als penta en blackjack dat je het beste af bent bij een growshop.
          Daar kun je ze meer advies vragen en ben je zeker van de kwaliteit

          grtz

          Comment


            #6
            Re: Kopen of niet??

            Mijn ervaring met een tent is echt niet goed, heb hem naar 2 weken weggedaan.

            Gr.

            Comment


              #7
              Re: Kopen of niet??

              en wat was er dan niet goed aan?

              grtzzz

              Comment


                #8
                Re: Kopen of niet??

                Oorspronkelijk geplaatst door sneeuwwitje View Post
                Mijn ervaring met een tent is echt niet goed, heb hem naar 2 weken weggedaan.

                Gr.
                heb je naar de afmetingen gekeken van zijn tentje??

                groet

                Comment


                  #9
                  Re: Kopen of niet??

                  tis een feit! lol
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: Kopen of niet??

                    Met een degelijke growtent is alvast niks fout, daar kan je niet heel goed binnen in kweken.
                    Of je nou wel of niet tweedehands lampen moet kopen, tja, tis altijd een beetje een risico, en bij de growshop heb je idd garantie enzo, maar stel nou dat je de lamp kan overnemen van iemand dat je kent, of van een forumlid, en je kan ze eerst ns testen op werking, dan kan je voor een prijsje toch wel een koopje doen op dat moment. Is niet altijd af te raden dus.

                    Comment

                    Bezig...
                    X