Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In en Afzuigers Welke verhouding is best?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    In en Afzuigers Welke verhouding is best?

    Korting op 420shop

    #2
    Re: In en Afzuigers Welke verhouding is best?

    De temperatuur in je tent gaat nooit koeler zijn dan de zolder.
    Daar kun je beter na de zomer gaan kweken misschien ?

    Bij 800 uit en 460 in zul je er ook een passieve inlaat bij moeten hebben denk ik.
    Daar zijn die raampjes voor, in de tent.
    Die 800 gaat nooit 800 afzuigen als er maar 460 in komt, vandaar.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: In en Afzuigers Welke verhouding is best?

        Proberen toch...
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: In en Afzuigers Welke verhouding is best?

            Als je 's nachts de lampen aan doet (da's altijd de beste optie, 's zomers en 's winters) en lucht van buiten kunt gebruiken, dan gaat het wel lukken.
            Die 3 nachten in de zomer dat we hier 30 graden hebben overleven ze wel, en je kunt altijd een raampje van de tent openzetten als dat nodig is, als extra inlaat.
            Een emmer ijsblokjes met een handdoek erin voor de inlaat en voila
            Om onderdruk te houden moet de inblaas inderdaad wat kleiner zijn dan de uit, anders ruikt je huis straks naar wietkot.

            Met een dimbare evsa kun je evt. de 600W lamp ook tijdelijk een stapje dimmen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: In en Afzuigers Welke verhouding is best?

              ik laat men lamp altijd snachts branden voor het minste temperatuur verschil te hebben want ik zit op de zolder en das altijd of te warm of te koud maar ik vroeg me af of de lucht niet te warm word als ik die van buiten pak want de zon staat heel de dag tegen de geven te schijnen, normaal gezien zou da toch frisser moete zijn in de zomer dan dat ik de lucht van de zolder zelf moet nemen he.
              en heb je soms ervaring met de twoncontroller. is dit een goed apparaat of niet?
              Alvast heel vriendelijk bedankt voor de response
              Groetjes

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              seg even een ander onderwerp maar toch nog altijd een goede vraag als ik wil voorgroeien zou ik dat beter met een blauw licht doen of zou ik gewoon zoals ik nu doe met het geel licht heel de cyclus door kweken??
              want heb gelezen dat als je met geel licht kweekt meer internodes krijgt dan dat je met blauw licht voorkweekt en me blauw licht zou het eerder in de lucht groeien met minder internodes?
              weet je soms wat hiervoor het beste is voor de beste opbrengst te krijgen??
              alvast zeer bedankt voor de response greets

              Comment

              Bezig...
              X