Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke lamp?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    welke lamp?

    Korting op 420shop
    Hallo vriendjes en vriendinnetjes.

    Ik heb op het moment een dubbele d-pappilon 630 watt full spectrum lamp.
    deze levert max 760 watt. Deze gebruik ik voor mijn 150x150x200 tentje.
    ik zou in de bloei periode graag willen upgraden naar 1000watt totaal met nog een andere lamp.

    Heeft iemand misschien suggesties voor een leuk goed presterend lampje?

    #2
    Re: welke lamp?

    Enkel hobbykwekers hier.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: welke lamp?

      Altijd identieke lampen gebruiken zodat ze even hoog kunnen hangen.

      Leuk lampje, lijkt me inderdaad meer iets voor broodkwekerts, die zijn hier niet gewenst.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: welke lamp?

        Nee hoor puur voor de hobby, na veel onderhandelen met de vrouw heb ik haar zo ver gekregen 1 keer per jaar te kweken, dus dan wil ik het ook goed doen zodat ik een tijd voorruit kan. Ik heb de vorige keer van 4 plantjes op 1m2 375 gram gehaald. Ik was zelf meer aan het denken aan een inductie of plasma lamp. Heeft iemand verder nog ideeen, of alleen beschuldigingen?

        Comment


          #5
          Re: welke lamp?

          Ikzelf heb maximum een 600 watt lamp in mijn tent, 1000 watt is mij te zwaar en overbodig. Ik heb helemaal de kwaliteit die ik zoek.
          Qua opbrengst hangt het meer af van je kweekkunsten volgens mij, 1000 watt lijkt mij geen garantie op kwaliteit.
          Voor de rest kan je mischien eens kijken op wietforum.nl, daar word wel vaker met 1000 watt gewerkt in verslagen, volgens mij ga je daar eerder je antwoord vinden, wij hebben hier nu eenmaal niks met zulke zware grote dingen, en eigenlijk hebben we die hier niet nodig ook niet. Suc6
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment

          Bezig...
          X