Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie ervaringen met Adjust-a-Wing met of zonder super spreader

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Jullie ervaringen met Adjust-a-Wing met of zonder super spreader

    Korting op 420shop
    Hoi, ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de Adjust-a-Wings met EN zonder super spreader. Ik gebruik die wings nu een jaar en die dingen hebben zich wel bewezen mits je de echte koopt en geen goedkope Chinese rotzooi Met die super spreader kun je de lamp dichter (tot 30 cm) op het bladerdek zetten doordat die spreader hitte blokkeert, de hotspot elimineert en het licht gelijker verdeelt. Ik zou het deze keer eens zonder super spreader willen proberen want ik lees op veel andere forums dat dat ding waardeloos is maar ik heb er toch een dubbel gevoel bij. Ik heb het idee dat het vrij nauw luistert hoe je de wing instelt en of het ding helemaal waterpas hangt. Het ding is vast niet voor Jan Lul ontworpen. Wat zijn jullie ervaringen? Vorige keer had ik bijna 0.7g/watt met spreader. Hoofdtoppen geknakt, geen scrogg, 9 planten op 120x120 cm,600W HPS. Adjust-a-Wing Avenger.

    Bvd.
    Hier nog ff een plaatje hoe t erbij staat bij mij. Gewoon zomaar. 2 weken terug de 12/12 switch gemaakt. Groeit allemaal prima
    Capture.jpg
    Last edited by Harry Balls; 8 June 2015, 19:51.

    #2
    Re: Jullie ervaringen met Adjust-a-Wing met of zonder super spreader

    Adjust a wing is echt geweldig ! Incl alle asosaires a must have voor alle serieuze hps growers.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: Jullie ervaringen met Adjust-a-Wing met of zonder super spreader

      die super spreader , gooi die maar de kliko in

      had het zelf ook eens een runnetje er op gezet , en mijn mening is dat het het licht blokkeert !! en ivm dat het lager op de plant kan , ik hang men wing met een 600 watter op max 40 cm gewoon een grote fan tussen je lamp en je planten laten blazen

      maar goed ieder zijn ding he

      groetjes
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        #4
        Re: Jullie ervaringen met Adjust-a-Wing met of zonder super spreader

        Is die wing dan niet goedkoper te krijgen zonder spreader , ik betaal niet graag voor dingen die ik toch niet kan gebruiken
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        Bezig...
        X