Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Doe-het-zelf luchtinlaat (of uitblaas?)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Doe-het-zelf luchtinlaat (of uitblaas?)

    wat dacht je van een kattenluikje inde deur zetten en die gewoon als luchtingang te gebruiken?
    Kwa uitgang had je mss beter kunnen kijken om schoorsteentje te maken en hieronder een emmer te maken met daarin kolen en de lucht erdoorheen te laten steugen en duwen met zo een schoorsteen windafzuiger die zuigt lucht af door windenergie (kinetic) en word de geur ook gefilterd ook heel belangerijk laat wat fotos zien ben beniewd van je knutselwerk ... krijg er zin van
    K-007
    Kishan's kijkdoosje

    Comment


      #17
      Re: Doe-het-zelf luchtinlaat (of uitblaas?)

      Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
      bij een gamma vind je die idd niet snel le bedoeld zoon tuitflens neem ik aan. https://www.ventilatieshop.com/platt...c9LBoCAFnw_wcB
      Jup, zoiets bedoel ik. De GS heeft me destijds er 2 geleverd, maar had er beter 2 extra besteld. En verzendkosten betalen voor iets van €3 vind ik ook maar stom.

      Oorspronkelijk geplaatst door kishan007 View Post
      wat dacht je van een kattenluikje inde deur zetten en die gewoon als luchtingang te gebruiken?
      Kwa uitgang had je mss beter kunnen kijken om schoorsteentje te maken en hieronder een emmer te maken met daarin kolen en de lucht erdoorheen te laten steugen en duwen met zo een schoorsteen windafzuiger die zuigt lucht af door windenergie (kinetic) en word de geur ook gefilterd ook heel belangerijk laat wat fotos zien ben beniewd van je knutselwerk ... krijg er zin van
      Voor ingang laat ik nu de deur op een kiertje staan, zo komt er verse lucht in de ruimte en kan de tent passief er lucht inzuigen. Uitblaas is nu een buis van de softbox naar de deur, en hiervoor heb ik zo'n roostertje gezet zodat het redelijk onopvallend is.
      Enige nadeel is dat het geluid van de softbox (redelijk hoog, aangezien hij met deze temp. op volle toeren draait) nu door de buis komt en je het duidelijk hoort. Hiervoor kon je buiten de deur absoluut niets horen, nu hoor je het van een meter of 10.

      Enige waar ik aan moet denken is dat als er personen (die het niet weten) dichtbij deze ruimte gaan komen ik de softbox iets stiller moet zetten.
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment


        #18
        Re: Doe-het-zelf luchtinlaat (of uitblaas?)

        ik zou gewoon kattenluikje in die deur doen en dan een slang op dat luikje deur kan je dan gewoon op slot doen
        K-007
        Kishan's kijkdoosje

        Comment

        Bezig...
        X