Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De ultieme kweekkast bouwen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De ultieme kweekkast bouwen

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal! Ik gebruik nu n kweekte t die goed bevalt. Maar ben bang als ik ooit struikel en tegen/door de tent val, er een ravage ontstaat.

    Daarom wil ik met m'n broer de tent nabouwen van hout. Het liefst van materiaal die ze ook bij flightcases gebruiken zodat ie makkelijk te demonteren is.

    Heb n beetje op Google gekeken, maar wie kan me helpen aan n bouwtekening van de ideale kweekkast?

    Gr. RXXX

    Ps. Als we beginnen zal ik n "bouwverslag" op dit leuke forum plaatsen.

    #2
    Re: De ultieme kweekkast bouwen

    De ideale kast ontwerp je toch zelf, je weet zelf toch beter wat perfect is voor jou....
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment


      #3
      Re: De ultieme kweekkast bouwen

      Ik heb ooit weleens een bouwtekening voorbij zien komen op dit forum. Dus ff zoeken dan vind je het misschien.
      Verder kan ik me aansluiten bij De Witte. Gewoon zelf iets ontwerpen. Je hebt het voorbeeld al in tentvorm staan, dus dat moet niet zo moeilijk zijn dan.
      Succes en ik volg je bouw graag straks. Erg benieuwd.
      Gr, Ron

      Comment


        #4
        Re: De ultieme kweekkast bouwen

        Ja klopt, zo ben ik eigenlijk op aan dit forum gekomen, in mijn zoektocht naar bouwtekeningen. Via Google zijn er maar 2 te vinden.....

        Bedankt voor jullie reactie mensen!

        Comment


          #5
          Re: De ultieme kweekkast bouwen

          Op youtube zijn er heel veel filmpjes over het bouwen van kasten, kweektent, enz.

          Comment


            #6
            Re: De ultieme kweekkast bouwen

            Thanks!!

            Comment

            Bezig...
            X