Davin dv 28

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • zaad1982
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2011
    • 48

    #1

    Davin dv 28

    Korting op 420shop
    Hallo
    Ik heb dit schakelkast gekocht.
    En wil er tneon groei sets op aansluiten. Per set 110watt.
    totaal 4 sets.

    is het veilig om dit te doen. Of is deze kast alleen geschikt voor 400 en 600watt lampen?
    P

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Er staat op 8x600w of 10x400w
    ik wil er tneon sets van 110w op aansluiten.
    totaal 4 sets

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Niemand?

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Iemand?
  • zaad1982
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2011
    • 48

    #2
    Re: Davin dv 28

    Niemand die een antwoord heeft???

    Comment

    • witpen
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2014
      • 1354

      #3
      Re: Davin dv 28

      Zou niet weten waarom het niet gaat.
      Het is maar 110watt per armatuur.

      Ik zeg doen.

      Comment

      • zaad1982
        Senior Stoner
        Member
        • Jul 2011
        • 48

        #4
        Re: Davin dv 28

        Oorspronkelijk geplaatst door witpen
        Zou niet weten waarom het niet gaat.
        Het is maar 110watt per armatuur.

        Ik zeg doen.
        Ja dat dacht ik dus ook.
        Maar omdat er in de handleiding van de davin dv28 staat dat er 8x600w of 10x400w.


        Bedankt voor de reactie

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Davin dv 28

          Steek de stekkers erin en je weet het
          Wel een erg grote kast voor TNeon setjes.
          TNeon kan ook op een gewone huis-tuin-en-keuken timertje.
          Mgoed, als je die kast al hebt, ik zie ook niet in waarom het niet zou werken.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #6
            Re: Davin dv 28

            Waarom 4 keer t-neon? Als je toch aan 440 watt zit ben je beter af met hps. Zowel qua kostprijs als opbrengst. Die t-neons hebben geen dieptestraling. HPS wel. Zeg nu niet brandgevaar...

            Comment

            • zaad1982
              Senior Stoner
              Member
              • Jul 2011
              • 48

              #7
              Re: Davin dv 28

              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
              Waarom 4 keer t-neon? Als je toch aan 440 watt zit ben je beter af met hps. Zowel qua kostprijs als opbrengst. Die t-neons hebben geen dieptestraling. HPS wel. Zeg nu niet brandgevaar...
              ooh echt?
              sjongejonge zeg.
              ik dacht tneon is zuiniger pfffff. Schiet nie opp

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
              Steek de stekkers erin en je weet het
              Wel een erg grote kast voor TNeon setjes.
              TNeon kan ook op een gewone huis-tuin-en-keuken timertje.
              Mgoed, als je die kast al hebt, ik zie ook niet in waarom het niet zou werken.
              hee ja ik had 2 tneon setjes op zo'n goedkope timer aangesloten. Maar merkte dat de timer warm werd vandaar.

              en ik dacht wie weet ga ik later meer lampen doen. Dus vandaar

              Comment

              Bezig...