Ik en men lamp vraag

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rastabob1989
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Nov 2015
    • 2

    #1

    Ik en men lamp vraag

    Korting op 420shop
    Ik ben all een tijdje bezig met het groeien van 1 plant per keer in een klein tentje.
    Maar ik zit met een vraag.
    Ik kan niet kiezen welke lamp ik het best gebruikt voor de groei periode; deze SYLVANIA SHP-TS 400W Grolux
    Philips HPI-T Plus 400
    Grtz


    Last edited by Rastabob1989; 7 November 2015, 16:04.
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Re: Ik en men lamp vraag

    Ik zou toch effe uwe echte naam verwijderen... Iedereen kan hier een account aanmaken.

    Comment

    • De Witte
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2013
      • 2133

      #3
      Re: Ik en men lamp vraag

      Veel kweekplezier
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment

      • FlintStoned
        Banned
        • Oct 2012
        • 5580

        #4
        Re: Ik en men lamp vraag

        Al kunnen kiezen?

        Comment

        Bezig...