Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen over beginnend kweker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vragen over beginnend kweker

    Korting op 420shop
    Ik heb de mogelijkheid om in een vrijstaand huis te gaan kweken in de kelder.
    De hoogte is 2 meter 20 en beschik over 3 en half meter breedte en 9 meter lengte.
    Ja best groot en ideaal naar mijn idee, er zit ook stroom dus dat is ook al geregeld.
    Mijn vraag is hoe ik dus mijn lucht kan verplaatsen, het zit volledig dicht met beton daar.
    Nooit last gehad van water overlast en het is niet heel vochtig beneden. Qua temperatuur is het koel maar aan verwarming valt er wel wat te regelen lijkt mij.
    Ik ga niet de hele ruimte gebruiken maar wil een deel dichtbouwen en uiteindelijk met 3x600 HPS gaan draaien.
    Om mee te beginnen om meer ervaring op te doen wil ik starten met 1 lampie ( 9 planten ) aangezien het nog nieuw is voor mij. Gewoon puur m'n kennis opbouwen om er een leuke hobby van te maken.
    Ik zou graag willen weten of er meer mensen zijn die kweken in een kelder? wat is jullie ervaring hiermee?
    Zijn dr mensen met wat tips? geef je mening en deel info !


    groetjes

    #2
    Re: Vragen over beginnend kweker

    Zoek eens op QNQs kweekkelder op dit forum. Een van de meest leerzame verslagen. Zeker voor jou als kelderkweker.
    Succes

    Comment


      #3
      Re: Vragen over beginnend kweker

      en hou het lekker bij 1x 600w en 9 plantjes want bij meer ga je toch niet alles op kunnen roken
      Succes Grtz Bigbuds!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

      Comment


        #4
        Re: Vragen over beginnend kweker

        Heb het zelf nooit gedaan,maar uitblazen kan ook in het rioolGaat dat niet ,dan zal je toch een gat moeten boren naar buiten,want je heb frisse lucht nodig,deze komt vanzelf binnen,als je een rooster zet in je kelder deur,en je een gaat naar buiten maakt.Noemen ze onderdruk.Ook een ongebruikt schoorsteenkanaal werkt super.Voor een beetje bouwvakker zou dit een fluitje van een cent moeten zijn.Koop eerst een luchtvochtigheid meter en leg hem 24 uur in de kelder,als je lv dan boven de 70 is,zal je een ontvochtiger moeten kopen of elektrisch moeten gaan verwarmen.Ken iemand die kweekt al jaren in ze kelder,en heeft een gat naar buiten gemaakt,met een betonboor,dus het kan wel
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Re: Vragen over beginnend kweker

          Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
          Heb het zelf nooit gedaan,maar uitblazen kan ook in het rioolGaat dat niet ,dan zal je toch een gat moeten boren naar buiten,want je heb frisse lucht nodig,deze komt vanzelf binnen,als je een rooster zet in je kelder deur,en je een gaat naar buiten maakt.Noemen ze onderdruk.Ook een ongebruikt schoorsteenkanaal werkt super.Voor een beetje bouwvakker zou dit een fluitje van een cent moeten zijn.Koop eerst een luchtvochtigheid meter en leg hem 24 uur in de kelder,als je lv dan boven de 70 is,zal je een ontvochtiger moeten kopen of elektrisch moeten gaan verwarmen.Ken iemand die kweekt al jaren in ze kelder,en heeft een gat naar buiten gemaakt,met een betonboor,dus het kan wel
          Bedankt voor de reactie's, ik zat er ook al aan te denken om te gaan knutselen met een betonboor.
          Ik zal eerst alle opties wegen en rustig de tijd nemen wat mij het beste lijkt.
          Toch wil ik uiteindelijk gaan draaien met 3 lampen. Aangezien er 2 computers, 2 extra koelkasten, 1 extra vriezer, 1 2pers. waterbed ( alles in gebruik ) pleitte gaan. zal de stroomkosten niet bijzonder gaan opvallen.
          Zat te denken na 2 oogsten een 2e lamp en na een jaar een 3e.

          Comment


            #6
            Re: Vragen over beginnend kweker

            Je weet dat dit een hobby forum is ? Ik zeg dit omdat de meeste niets hebben met kwekers die het voor de centen doen, niet op dit forum in ieder geval.

            Comment


              #7
              Re: Vragen over beginnend kweker

              3 lampen, smells like big bussines to me.
              Ik zou zelf uitzoeken hoe je aan verse lucht gaat geraken, anders geloof ik ook niet in het slagen van je kweken met 3 lampen....

              Voor mij part doe je maar, je hebt waarschijnlijk een excuus, net als iedereen..
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment


                #8
                Re: Vragen over beginnend kweker

                Zoals je kunt zien vraag ik om meningen en ervaringen over kelders.
                Wist niet dat dit forum grotendeels gericht is voor mensen met alleen 5 planten.
                Dus bij deze mijn excuses. ik zoek een ander forum meer gericht voor mij.

                Comment


                  #9
                  Re: Vragen over beginnend kweker

                  blijf nog effe,pas als je 3 lampen heb moet je weggaan,veel gezelliger hier
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                  Comment


                    #10
                    Re: Vragen over beginnend kweker

                    ja je hebt gelijk ben immers nog een zaadje

                    Comment

                    Bezig...
                    X