Wat denken jullie van deze setup?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sensiseed
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2015
    • 122

    #1

    Wat denken jullie van deze setup?

    Korting op 420shop
    Hey medegrowers en blowers

    Na lang twijfelen over wat voor kweekje ik wel ben ik er aan uit. Heb zowel aparte setups bekeken als complete tentjes (rond de 400e) en dit bleef er als beste uitkomen prijs /kwaliteit, voor mij toch.

    Wat denken jullie? Zou toch graag 200g opbrengst proberen halen.
    Zou graag ook horen hoeveel plantjes jullie hieronder zouden plaatsen. Dacht zelf aan 5 plantjes. Ben er nog niet aan uit welke soort ik wil.

    Cheers!
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Re: Wat denken jullie van deze setup?

    Ik zou daar niet bestellen, maar wel bij een gekende shop. Je kan daar nog steeds gavita aanklikken, die verkopen niet eens meer in Nederland. Voor je je geld kwijt bent.
    Zit geen davin in de set.

    Comment

    • sensiseed
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2015
      • 122

      #3
      Re: Wat denken jullie van deze setup?

      Welke raad je aan ? Heb me al sufgezocht ^^
      Ging er een davin dv12 bijbestellen

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Re: Wat denken jullie van deze setup?

        sufgezocht en deze niet tegengekomen?

        Comment

        • sensiseed
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2015
          • 122

          #5
          Re: Wat denken jullie van deze setup?

          O jawel echter is deze 2m hoogte iets minder ivm alles wat verborgen te houden. Maar dit is dan weer beter voor mn plantjes.
          Zoveel keus, zoveel mogelijkheden ^^
          Greensell is volgens jou dan beter te betrouwen? ( scherpe prijs ook.. )
          Alvast bedankt beowulf!

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #6
            Re: Wat denken jullie van deze setup?

            Die zijn 100% betrouwbaar en ik vond ze ook het scherpst geprijsd.

            Comment

            • sensiseed
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2015
              • 122

              #7
              Re: Wat denken jullie van deze setup?

              Deze wordt het. Kweekverslag volgt binnen weekje of 2

              Comment

              • Feyenoord1908
                Chronic Stoner
                • Feb 2013
                • 163

                #8
                Re: Wat denken jullie van deze setup?

                Houd er rekening mee dat een buisafzuigereraardig geluid maakt. Suc6 met de kweek !

                Comment

                • sensiseed
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2015
                  • 122

                  #9
                  Re: Wat denken jullie van deze setup?

                  @Feyenoord Ja heb dit gemerkt. Tis vooral de brom van het dimmen die hoorbaar is. Ga er zelf iets rondknutselen en na een kweekje of 2 upgraden naar een mooie slakhuisvent in softbox

                  Comment

                  • Modest
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2010
                    • 1390

                    #10
                    Re: Wat denken jullie van deze setup?

                    Dat setje van Greensell is hetzelfde als ik mee gestart ben. Dus qua materiaal is dit zeker degelijk.
                    Enkel (zoals al gezegd) maakt zo'n buisafzuiger een hoop lawaai, dus daar moet je wel rekening mee houden.
                    Ik heb deze kit aangepast (Softbox met variac i.p.v. buisafzuiger) en daar ben ik zeer tevreden over! Enige dat hier niet bij zit is een ventilatortje voor de plantjes wat beweging te geven.

                    Je kunt ze ook een mailtje sturen met je specifieke wensen, dan stellen zij wel een setje voor je samen. En zoals al vermeld is Greensell een betrouwbare shop met goede levering!
                    Mits je even kan wachten kun je ook nog een prijsje regelen voor de levering (normaal was het voor mij €50 om alles te leveren aan de deur, dat is €25 geworden als ik nog een weekje kon wachten...)
                    Kortom, topshop!
                    Stap voor stap geraken we er wel.

                    Comment

                    • sensiseed
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2015
                      • 122

                      #11
                      Re: Wat denken jullie van deze setup?

                      Het is indd kwaliteit die je krijgt. Zeker de budbox tent. Jammer dat ik niet heb geprobeerd van zelf eens setje samen te stellen. Ging ervanuit dat ik vast hing aan die pakketten. . Ach ja zo komt het ook wel goed. Jezus het duurt lang als je op die zaden wacht..

                      Comment

                      Bezig...