Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ionisator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ionisator

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,
    Ik ben op zoek naar een ionisator, en bedoel daarmee een apparaatje dat negatieve ionen genereerd, dus geen combinaties van bizarre luchtfiltersystemen.
    Het moet online te bestellen zijn, iemand hier dat iets dergelijks kan aanraden aub?
    Hoe zit dan met filtering enz.. (vroeger had ik een piepklein apparaatje -1,5 cm hoogte- te koop bij de growshop, dat had niet eens een filter, het haalde de positief geladen ionen uit de lucht en was 25 jaar geleden spotgoedkoop-20 euro ongeveer)
    Bestaat er nog zoiets?

    #2
    Re: ionisator

    Ik google "ionisator" en krijg 352000 hits, zit daar helemaal niets bij wat je zoekt?
    Zag dat er ook al bestaan als USB stick, maar wat ga of kun je daar dan mee?

    Comment


      #3
      Re: ionisator

      In Japan zijn ze nog te koop, maar niemand stuurt het op naar Europa. Zelfde verhaal op ebay ed, geen zendingen naar Europa.

      Dat usb ding heb ik nog niet uitgezocht, maar als ik nu ook al een computer bij de plantjes moet zetten. De warmte is ook weer een extra probleem dan, Als het een gek zou willen opsturen, en gaat dat dan werken?

      Het zal dan toch buiten moeten, valt eens te proberen. Maar vanaf welke maand kan dat proberen in Europa? Tot twee dagen geleden lag de tuin hier onder 15 cm ijs? en hagelen doet het tot het opnieuw vriest.
      .
      Moet men echt naar Jamaica verhuizen om aan wiet te geraken tegenwoordig?
      Ik vraag me dan ook af waarom er wietforums zijn voor inlichtingen als je het toch niet kan groeien in deze koude oorden. Of wonen die gelukkigen allemaal in de Caraiben..? Ik snap het niet meer.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      usb= voor ruimtes tot 1 m3. (inclusief computer dus dat gaat niet lukken)

      Comment


        #4
        Re: ionisator

        Een stekker met 2 usb poorten kost in de action 2 euro.

        Comment


          #5
          Re: ionisator

          Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
          Een stekker met 2 usb poorten kost in de action 2 euro.
          en wie kan mij uitleggen hoe ik een computer in een ruimte krijg van 1 vierkante meter krijg samen met een plant ?

          Een echte ionisater hield mijn ganse huis geurvrij. Mochten ze zoiets in de action verkopen dan konden opnieuw kweken in Europa, dat zou wat zijn.

          Comment


            #6
            Re: ionisator

            Ding is gewoon te koop in Holland hoor. Google "ionisator kopen".
            Maar omdat je het over 15cm ijs hebt afgelopen week neem ik aan dat je ergens anders woont ?
            Een afzuiger met filter lijkt me handiger, de afzuiger moet je sowieso hebben, filter van een paar tientjes eraan en klaar is Ramona.
            En dat werkt zeker, ik heb nog geen kweekjes met een ionisator gezien die 100% geurvrij waren, maar da's een andere discussie.

            En waarom kun je geen wiet kweken in Europa ? Hier lukt dat prima.
            Je moet alleen niet 's winters buiten willen kweken.
            De veilige tijd is na Ijsheiligen.

            Ik snap de hele post niet zo erg geloof ik.
            Misschien is het gewoon te vroeg voor me mornincoffee.gif
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: ionisator

              Alles is te koop en te verzenden (geloof mij nou)

              Zelfs uit China en vaak voor een prijs + verzenden dat je zegt HUH postnl rekent al 6,95???????????????????????? IN NEDERLAND

              daar vaak 1 dollar

              je moet vaak alleen 3 weken geduld hebben
              sigpic
              LED there be light

              Comment


                #8
                Re: ionisator

                Oorspronkelijk geplaatst door ramona View Post
                en wie kan mij uitleggen hoe ik een computer in een ruimte krijg van 1 vierkante meter krijg samen met een plant ?

                Een echte ionisater hield mijn ganse huis geurvrij. Mochten ze zoiets in de action verkopen dan konden opnieuw kweken in Europa, dat zou wat zijn.
                En daarom zit ik niet op een helpdesk Je hebt geen pc nodig voor een usb poort. Precies geen smartphone in huis... Je hebt dus stekkers die in het stopcontact gaan waar 2 usb poorten op zitten. En die in de action te koop zijn voor een scheet.

                Comment


                  #9
                  Re: ionisator

                  Beo you rock

                  4 FUCKING REAL

                  DUS NEEM de moeite om iets te googlen, je zal verbaasd staan van wat je leest,

                  Dit is niet om af te zeiken of slim te doen maar google is iets

                  ER GAAT EEN WERELD VOOR JE OPEN DAN

                  suc6 verder
                  sigpic
                  LED there be light

                  Comment


                    #10
                    Re: ionisator

                    Het lijkt mij ook als een kleine ionisator van een paar tientjes
                    de geur van een kweektent zou kunnen neutraliseren zouden
                    er nog weinig mensen een koolstof filter nemen schat ik zo!

                    Comment


                      #11
                      Re: ionisator

                      Oh ik dacht dat ie dit bedoelde?


                      Zou het niet doen al is de hallife waarde niet al te hoog

                      Oh ioniseren..


                      Ook niet doen dus
                      Je lucht scrubber met water is ook allemaal niet praktisch.

                      Wat QnQ al zei:
                      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      Ding is gewoon te koop in Holland hoor. Google "ionisator kopen".
                      Maar omdat je het over 15cm ijs hebt afgelopen week neem ik aan dat je ergens anders woont ?
                      Een afzuiger met filter lijkt me handiger, de afzuiger moet je sowieso hebben, filter van een paar tientjes eraan en klaar is Ramona.
                      En dat werkt zeker, ik heb nog geen kweekjes met een ionisator gezien die 100% geurvrij waren, maar da's een andere discussie.

                      En waarom kun je geen wiet kweken in Europa ? Hier lukt dat prima.
                      Je moet alleen niet 's winters buiten willen kweken.
                      De veilige tijd is na Ijsheiligen.

                      Ik snap de hele post niet zo erg geloof ik.
                      Misschien is het gewoon te vroeg voor me [ATTACH=CONFIG]292122[/ATTACH]
                      Last edited by Greyvol; 20 April 2016, 02:37.
                      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                      2016 - Greyvol's buitenkweek
                      2017 - Santa Maria van Space Cees

                      Comment

                      Bezig...
                      X