Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

probleem met nieuwe davin dv 12 schakelkast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: probleem met nieuwe davin dv 12 schakelkast

    Hier heb ik ook nog nooit van gehoord. Ik vind dat ook een raar verhaal omdat een davin niks anders is als een tijdklok en een magneet relais. De tijdklok stuurt enkel het relais aan en niet de evsa. Waarom een evsa problemen zou krijgen met de thermische beveiliging nadat een magneet relais de evsa stroom geeft is mij totaal onduidelijk en ik kan dat verder ook niet verklaren.

    Zelf had ik die verkoper gevraagt hoe het dan komt dat een evsa problemen krijgt met de thermische beveiliging na aansturen door een relais.

    Comment


      #32
      Re: probleem met nieuwe davin dv 12 schakelkast

      bedankt FlintStoned voor de reply

      khad die mensen terug gestuurd en ze zeiden me een omnirex timer te nemen zoals ik gisteren had gezegd maar waarop ik geantwoord heb of die wel in belgie op het stopkontakt paste en ze zeiden dat gaat inderdaad niet terwijl ze wel wisten dat ik van belgie was maar toch proberen ze nog eens.

      ik vertrouw dat niet


      kheb ze daarnet terug een bericht gestuurd terug invm de davin en evsa en waarom die twee dingen problemen krijgen met de thermishe beveiliging enzo normaal is dit niet ben benieuwd wat ze daar op gaan andwoorden.

      sorry maar met sommige shops zie je maar dat ze je gewoon van alles willen aansmeren

      een goede shop zal aan de hand van wat ik allemaal gemaild heb naar hun gewoon al zelf moeten zeggen om die dingen terug te sturen om na te kijken en te testen en me te helpen maar ze smeren me liever een extra timer aan

      kzal afwachten wat ze zeggen maar ik koop daar niks meer

      Comment


        #33
        Re: probleem met nieuwe davin dv 12 schakelkast

        hoi mensen ik denk dat ik bijna nu zeker weet dat het dit is er word gezegd dat lucalox lamp soms niet goed werkt met een evsa.

        ik zeg niet bij elke evsa maar hieronder een link van monstergardens van de lucalox lamp die ik heb en het staat bij de info dat deze problemen kunnen geven met elektronische ballasten dit is een van de weinige websites waar dat word gezegd

        http://www.monstergardens.com/index....roduct_id=1131

        dus het zou kunnen dat de lamp met de evsa die ik heb moeilijk zou kunnen doen

        [Enchanced performance] staat er ook bij maar daarnaast word ook gezegd dat er wel al eens problemen kunnen zijn met de lucalox lamp en een elektronische ballast en deze liever te gebruiken met een vsa [magnetish].

        groeten
        Last edited by zadigstekje; 2 June 2016, 02:51.

        Comment


          #34
          Re: probleem met nieuwe davin dv 12 schakelkast

          Note: There has been reported issues with the Lucalox PSL with electronic ballasts. Please use these lamps with magnetic grow light systems only.
          Idd zeg. Goed gespeurd kerel. Erg goed van die site dat ze het erbij zetten want dat lees je idd niet vaak bij een shop. Nou nu maar hopen dat dat idd de oorzaak is. .

          Comment


            #35
            Re: probleem met nieuwe davin dv 12 schakelkast

            dank je FlintStoned.

            kheb terug bericht gekregen van hun khad de link van monstergardens ook doorgestuurd maar ze blijven zeggen dat het toch de davin is met de evsa samen en niet de lamp.

            dat zou natuurlijk ook kunnen ik geloof de shop ook wel maar aangezien er nergens iets over te vinden is was het nogal moeilijk om te kunnen zeggen van wat er aan de hand is.

            ik moet de evsa rechtstreeks in het stopkontakt doen om de lamp te testen en te zien of ze direct aanspringt.

            mag ik de evsa rechtreeks in het stopkontakt doen normaal wel denk ik toch omdat op de evsa 240 volt staat of moet ik hier toch opletten?

            groetjes

            Comment


              #36
              Re: probleem met nieuwe davin dv 12 schakelkast

              mag ik de evsa rechtreeks in het stopkontakt doen normaal wel denk ik toch omdat op de evsa 240 volt staat of moet ik hier toch opletten?
              DIe kun je gewoon insteken

              Comment

              Bezig...
              X