wat vind je van mijn 1ste kast

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • FlintStoned
    Banned
    • Oct 2012
    • 5580

    #16
    Re: wat vind je van mijn 1ste kast

    Leuk geklust

    Comment

    • joremkrank
      Cronic Grower
      Lucky Member
      • Oct 2015
      • 3260

      #17
      Re: wat vind je van mijn 1ste kast

      leuk kastje ik zou er 250 watt hps inhangen.
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment

      • gl507
        Advanced Stoner
        Member
        • May 2016
        • 55

        #18
        Re: wat vind je van mijn 1ste kast

        bedankt
        veel tijd in gekropen, veel meer dan verwacht.
        Ik ga zowizo voor led gaan, elektriciteit rekening was vorig jaar al duur genoeg..

        donderdag komen eindelijk de lampen toe. [emoji16] kan niet wachten [emoji16]
        Last edited by gl507; 4 June 2016, 05:39.

        Comment

        • gl507
          Advanced Stoner
          Member
          • May 2016
          • 55

          #19
          Re: wat vind je van mijn 1ste kast

          goeiemorgen iedereen.
          gisterenavond is EINDELIJK mijn 2e lamp toegekomen.
          nu hebben ze de verkeerde opgestuurd...
          nu zit ik met een 90w en een 135w led ufo..
          geeft het als ik deze bij elkaar ophang?

          Comment

          • gl507
            Advanced Stoner
            Member
            • May 2016
            • 55

            #20
            Re: wat vind je van mijn 1ste kast

            Oorspronkelijk geplaatst door gl507
            goeiemorgen iedereen.
            gisterenavond is EINDELIJK mijn 2e lamp toegekomen.
            nu hebben ze de verkeerde opgestuurd...
            nu zit ik met een 90w en een 135w led ufo..
            geeft het als ik deze bij elkaar ophang?
            de ene lamp is een full-color en de andere een multi-color.
            ik vermoed dat ik deze niet kan combineren in 1 kast?..
            Last edited by gl507; 8 June 2016, 05:26.

            Comment

            • FlamingMango
              Wicked Stoner
              Member
              • Feb 2016
              • 240

              #21
              Re: wat vind je van mijn 1ste kast

              Ik vindt je kastje er erg tof uitzien man! Zoals lR2 zegt kan je kweken binnen deze ruimte. Kweken ook mensen met 90cm in de hoogte. Ik kweek zelf in 120 in de hoogte. Maar kan nog lager. Daarbij moet er wel aan SCROG gedaan worden. Zoveel mogelijk ruimte is natuurlijk beter, maar het moet kunnen bij jou.

              Comment

              • gl507
                Advanced Stoner
                Member
                • May 2016
                • 55

                #22
                Re: wat vind je van mijn 1ste kast

                dankje grotere ruimte gaat voorlopig nog niet, kast mag niet te hard opvallen [emoji14] scrog moet ik me nog 's in verdiepen.
                momenteel ben ik verdiept in verlichting...
                domme leds [emoji21]
                de multi color straks terugzenden..
                1 maand wachten op lampen..

                Comment

                • Dopefriend
                  Stekje
                  Nieuw Lid
                  • Jul 2016
                  • 7

                  #23
                  Re: wat vind je van mijn 1ste kast

                  Heb je er inmiddels al wat in kunnen zetten?
                  Greetzz,,

                  Comment

                  • gl507
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • May 2016
                    • 55

                    #24
                    Re: wat vind je van mijn 1ste kast

                    Comment

                    • Happystoner
                      Stekje
                      Nieuw Lid
                      • Aug 2016
                      • 7

                      #25
                      Re: wat vind je van mijn 1ste kast

                      Is mooi

                      Comment

                      Bezig...