Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Leds van Todogrowled!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe Leds van Todogrowled!

    Korting op 420shop
    IMG_7331.jpgIMG_7330.jpgIMG_7329.jpgIMG_7328.jpgIMG_7333.jpgIMG_7332.jpg

    #2
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

    Comment


      #3
      Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

      Ik liever ook Hoeloes. Kan alleen niet bouwen. 2 linkerhanden...

      Comment


        #4
        Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

        Maar wel met groene vingers?

        Comment


          #5
          Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

          16 x cxb3590 op 234x78 da's een hele berg licht.
          Ik denk dat je hier meer resultaat mee kunt halen dan met 2x600W hps (en met nog-geen-900W verbruik) mits je de temperatuur onder controle kunt houden.
          Zijn die TLG220 ook dimbaar ?
          Als je straks elke 4 maanden een kilo wiet gaat oogsten mag je trouwens wel flink doorroken

          Als ik zie hoeveel meer licht mijn zelfbouwdingetje geeft ten opzichte van hetzelfde wattage Tneons mag je wel een zonnebril opzetten als je de kast open doet.
          Da's best een serieuze tip trouwens, maar dat ga je wel merken.
          Hopelijk heb je goed verduisterende gordijnen hangen
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

            Ziet er wel goed uit! Dat is zeker weten een bak met licht. Maar wel dik betaald. Hmmz ik kan ze ook wel bouwen en dan hier aanbieden!?

            Ze zijn dimbaar QnQ onder dat zwarte dopje op de driver zit een kleine potmeter die je kan verdraaien. Haha ja die zonebril is zeker geen slecht idee

            Comment


              #7
              Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

              Dat hoop ik wel...

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              @ Meglow Dat hoop ik wel...

              @QnQ Ja ze zijn idd dimbaar, zie ook de opmerking van @mafferd. Een kilo wiet rook ik niet op in 4 maanden maar ik denk ook niet dat ik iedere 4 maanden ga kweken. Ik ben eigenlijk een beetje bevangen geraakt door mijn buitenkweek en gemerkt hoe leuk ik het vind en ontspannen is ( icm een eigen bedrijf ). Dan steek ik een beetje in elkaar dat ik dan gelijk de beste spullen wil hebben zodat ik zeker weet dat het alleen maar aan mijzelf kan liggen als ik de boel verkloot . De verduistering zit wel goed hoop ik . Alleen als ik de kast open doe moet ik even opletten

              @mafferd Een goede zelfbouwer heeft veel werk gok ik?

              Comment


                #8
                Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

                4 keer 350 is toch 1400? of zijn deze duurder?
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                Comment


                  #9
                  Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

                  Klopt, met die 3590 upgrade is ie duurder. Maar dan ook weer een stuk beter

                  Comment


                    #10
                    Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

                    Ja allright, ik bedoel eigenlijk zetten ze er een externe potmeter op voor dat geld ?
                    Om nou elke keer bij 4 drivers met een mini schroevendraaiertje te gaan zitten kutten in zo'n gaatje schiet ook niet op.
                    Als je die kast opentrekt als het 's avonds donker is buiten dan hou je dat licht nooit binnenshuis, als je dan even snel een zwiep aan die potmeters kan geven scheelt dat wel wat.

                    QNQ201608.364.JPG
                    Links op de foto, heb ik een potmetertje gezet, voor 't gemak.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

                      Das waar ja. Ik heb David net een app gestuurd. Kijken wat hij zegt. Op de plek waar ik de kast ga plaatsen kan ik het heel donker houden hoor. Dus daar maak ik me niet zo druk om. Anderszijds overdag de aanpassingen maken en snachts de kast gewoon dicht is ook een oplossing natuurlijk

                      Comment


                        #12
                        Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

                        tering dan ben je echt al gek op je nieuwe hobbyboel geld man
                        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                        Comment


                          #13
                          Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

                          @QnQ. David geeft aan dat ze inderdaad tegelijkertijd dimbaar zijn. Zit op die unit. Goeie vraag, mooi dat dat er ook opzit. Nooit aan gedacht.

                          Comment


                            #14
                            Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

                            Ik wil je ook niet vertellen wat je wel of niet moet doen, maar zou je niet iets kleiner beginnen?? Je kunt altijd nog uitbreiden als het echt bevalt. Je zegt het voor de ontspanning te doen, dan kun je misschien beter een klein hokkie nemen. Zo kun je het hele jaar door lekker ontspannen in je tentje klooien en heb je nog steeds meer dan voldoende wiet om te roken. Other than that, succes ermee!!

                            Comment


                              #15
                              Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

                              Klopt er gaan wel wat uurtjes bouwen inzitten. Maar als je er eenmaal 1 gebouwd hebt weetje precies wat je doet en welke maten voor de materialen nodig zijn dan kan het aardig vlot hoor. Had mn tweede led lamp in ongeveer anderhalf uur in elkaar zitten.


                              wbt dat dimmen snap niet goed hoe je die opmerking bedoeld dat het op die unit zit.Bedoeld david dan als nog de driver? en dan per led unit?
                              Dit haal ik zo uit de gegevensblad van die driver van de foto die je liet zien.
                              Naamloos.png http://www.mouser.com/ds/2/260/HLG-1...PEC-806161.pdf

                              Heb hier zelf ook zon A type driver liggen en die kan enkel alleen gedimd worden met die potmeter op de driver en niet zo als QnQ dat extern heeft. De B versies heeft dit wel als optie. Als je meerdere drivers(b versie) aan elkaar koppelt dan zou je elke rij met leds tegelijkertijd kunnen dimmen.

                              Comment

                              Bezig...
                              X