verwarming

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Vonschnee1
    Advanced Stoner
    Member
    • Jul 2013
    • 68

    #1

    verwarming

    Korting op 420shop
    Beste,

    Ik zou binnenkort terug willen starten met een kweekje, maar mijn tent staat op een niet goed
    geissoleerd ruimte en met aankomende winter was ik van plan een verwarmingselement te plaatsen.
    Maar wat is het interressantst economisch gezien?
    Mijn idee was om een buisverwarming van 55 watt aan een timer te hangen en deze een uur of 6 tijdens de nacht van de plantjes te laten draaien.
    Is dit doenbaar of niet?
  • joremkrank
    Cronic Grower
    Lucky Member
    • Oct 2015
    • 3260

    #2
    Re: verwarming

    in de bloei duurt de nacht 12 uur in de groei 6 maar je kan het licht in de groei ook 24 uur laten branden.55 watt is wel erg weinig
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment

    • Vonschnee1
      Advanced Stoner
      Member
      • Jul 2013
      • 68

      #3
      Re: verwarming

      Hoeveel watt zou jij dan aanraden?
      Of is een verwarmingsmat eventueel een slimmer idee?

      Comment

      • Ronthebudman
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2015
        • 916

        #4
        Re: verwarming

        Bijverwarmen heeft alleen maar zin als je afzuiger uit staat. In het begin kan dit nog wel in de nachtfase maar later niet meer. Beter een grondkabel ingraven om je wortelbed op temperatuur te houden.

        Comment

        Bezig...