opstart

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Thrill
    Retired
    • May 2009
    • 5

    #1

    opstart

    Korting op 420shop
    hey,


    ik wil me een kast van 1x1x1,7 bouwen
    voor ongeveer 8-10 planten
    met 250W lamp Sylvania SHP-TS 250
    buisventilator Ruck RK125A 275 m³
    koolstoffilter 325 kuub

    wat denken jullie??


    grtz thrill
  • sneeper4life
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 258

    #2
    Re: opstart

    Word niet beetje te krab met 10 planten?

    Verder ziet der goed uit

    grtz

    Comment

    • Thrill
      Retired
      • May 2009
      • 5

      #3
      Re: opstart

      mss 8, toch?

      ben er totaal nog nie uit welke soort ook

      Comment

      • sneeper4life
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 258

        #4
        Re: opstart

        Je hebt 1 m3 om 8 planten op te zetten?
        Ik denk dat ermaar 6 passen ofzo. Ze moeten wel beetje ruimte hebben en in best grote potte staan.

        Over welke soort twijfel je?

        grtzz

        Comment

        • Thrill
          Retired
          • May 2009
          • 5

          #5
          Re: opstart

          amnesia of white widow

          Comment

          • sneeper4life
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 258

            #6
            Re: opstart

            alle 2 goed en lekker haha

            grtzz

            Comment

            • SaRs!
              Wicked Stoner
              • Jan 2009
              • 249

              #7
              Re: opstart

              Als het je eerste kweekje is zou ik nie vr amnesia gaan.

              Is redelijk moeilijk om te growen

              Verder krijg je er miss wel 8 in als je scrog't ofzu

              Peace

              Comment

              • Thrill
                Retired
                • May 2009
                • 5

                #8
                Re: opstart

                welke planten kunnen jullie mij aanbevelen die niet te groot gaan, mooie opbrengst en redelijk gemakkelijk te kweken zijn??

                Comment

                • sneeper4life
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2009
                  • 258

                  #9
                  Re: opstart

                  Je zou even moet opzoeken op hier op jd of google, alle verschillen tussen sativa en indica (weet ik ook niet uit t hoofd allemaal) en dan moet je naar een seedshop (online) en kijk je welke kenmerken je het beste moet hebben. Meer indica of meer sativa. De een word hoger en de andere ruikt sterker, zo zitten overal wel verschillen.

                  Grtzz

                  Comment

                  • haze'o'lator
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2008
                    • 1273

                    #10
                    Re: opstart

                    gaat perfect met 9 planten in 11 liter potten!

                    grtzzz

                    Comment

                    Bezig...