Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamp blijft haperen....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lamp blijft haperen....

    Korting op 420shop
    Mijn lamp heeft moeite om aan te schieten, t'is nochtans een nieuwe, normaal als die aanschiet hoor je een klikje of twee en ze is vertrokken, maar nu blijft ze maar klikken, soms een minuut aan een stuk eer ze aan schiet....

    Heeft iemand enig idee hoe dat zou kunnen komen?
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    #2
    Re: Lamp blijft haperen....

    kijk es of je bulp goed vast zit

    greetz,

    Comment


      #3
      Re: Lamp blijft haperen....

      als het een tl lamp is moet je de starter vervangen waarschijnlijk is bimetaal aan elkaar gesmolten ^^

      Grtz Green

      Comment


        #4
        Re: Lamp blijft haperen....

        T'is een 600 watt, een HPS lamp.
        Ik heb ze er al een paar keer uitgehaald en weer ingevezen, dan is't beter voor efkes, maar dan doet ze weer raar.
        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

        Comment


          #5
          Re: Lamp blijft haperen....

          controleer je kabels op je vsa en op je lamp fitting ergens zitten ze niet goed .of maken niet helemaal lekker contact,wss heb je met je lamp vernieuwen je fitting verdraait.en zo een slecht contact veroorzaakt.

          Comment


            #6
            Re: Lamp blijft haperen....

            Ik heb het ook nog gehad, was enkel een los contactje aan de lamp zelf in mijn geval (het contactje dat er fabriekstandaard al op zit, had ik niet gecheckt en het zat dus los). Hing van mij ook een beetje van de opstelling van m'n voorschakelaar ten opzichte van de lamp af (hing in een scherpe bocht tussen de tent en de muur) waardoor contactjes sneller kunnen lossen ook al bewegen ze niet.

            Soms kun je 't ook hebben als je je stekker rechtstreeks in het stopcontact steekt, zonder de aan/uit-knop van de stekkerbak te gebruiken (te rechtstreeks contact waarschijnlijk, beetje zoals het niet goed is om je GSM-lader onder spanning rechtstreeks op je GSM aan te sluiten). Enfin, kromme uitleg voor 'n simpel probleem

            Comment


              #7
              Re: Lamp blijft haperen....

              Is opgelost, vriendelijk bedankt, ik heb de draadjes er eens uitgehaald en opnieuw ingedraaid, en nu is ze weer de oude!



              Ps; mag anders wel op slot hoor.
              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

              Comment


                #8
                Re: Lamp blijft haperen....

                As Requested.
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment

                Bezig...
                X