Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje ivm met kweekruimte verlichting.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje ivm met kweekruimte verlichting.

    Korting op 420shop
    Ik heb een kot van 2 meter op 1m50 waar er 4 spots hangen met 150W par38 e27 ES 30(ik heb geen idee wat het betekent sry ). Er hangt ook 1 lamp die enkel hitte afgeeft. Het is in het kot stabiel 35-36graden afhangend of je de deur even opendoet en de luchtvochtigheid is heel hoog ,maar die kan ook beperkt worden aangezien ik een verdamper heb op het die om het uur verdampt water afgeeft.

    Mijn uiteindelijke vraag is , zou dit kot geschikt zijn om te growen?

    #2
    Re: Vraagje ivm met kweekruimte verlichting.

    Beetje warm he niet? Hoe warm is het er zonder die hitte lamp?

    Comment


      #3
      Re: Vraagje ivm met kweekruimte verlichting.

      30 graden

      Comment


        #4
        Re: Vraagje ivm met kweekruimte verlichting.

        Nog steeds wat aan de hoge kant hoor dan en ivm de lampen, wat voor lampen zijn het juist.. weet je toevallig het merk?

        Comment


          #5
          Re: Vraagje ivm met kweekruimte verlichting.

          Mij lijkt t ook te warm te zijn, we zitten nou nog niet eens met al te hoge buitentemperaturen.

          Comment


            #6
            Re: Vraagje ivm met kweekruimte verlichting.

            een ventilator plaatsten?

            of een grotere afzuiger kan ook werken (als je er 1 hebt)...

            dan zou je hok wel kunnen werken,er moet ook een inlaat zijn natuurlijk om verse lucht aan te zuigen!

            grtzzz

            Comment


              #7
              Re: Vraagje ivm met kweekruimte verlichting.

              Het zijn Phillips 150watt spots. Maar ik heb het met mijn ouders besproken en ze hebben er geen probleem mee zou ik er hps lampen hangen . Er zijn 2 luchtvakken die verse lucht aanzuigen vanboven in het kot van + - 20 cm diameter. Maar ik heb niet echt een keuze voor de temperatuur want deze 2 zouden daar niet zo blij mee zijn.

              Ik zal misschien beter 1 van mijn oude kleerkasten ombouwen tot klassiek growkot met een hps lamp i guess...

              Comment


                #8
                Re: Vraagje ivm met kweekruimte verlichting.

                Die spots heb je weinig aan beter gebruik je tl verlichting of gewoon een hps.

                Grtz.

                Comment

                Bezig...
                X