Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat denken de ervaren mannen hiervan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: wat denken de ervaren mannen hiervan?

    Een kweektent kan je bij onze geweldige sponsor Alien ( http://www.growshopalien.com/onlineshop/ ) aanschaffen

    deze heeft behoorlijke kant en klare tentjes voor zeer schappelijke prijzen. Ikzelf heb een eigen kastje gebouwd, maar had hier echt een minimaal budget voor... en dat is (helaas) te zien aan de kast

    Zo'n kweektent is ideaal hoor ik hier alle eigenaren van zo'n ding zeggen, dusja, als je het geld ervoor kan missen, zou ik het zeker aanraden, daar alles erbij zit en je zo out-of-the-box aan de slag kan gaan.

    Succes
    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

    Comment


      #17
      Re: wat denken de ervaren mannen hiervan?

      thnx times 2 (nu lang genoeg?)

      Comment


        #18
        Re: wat denken de ervaren mannen hiervan?

        beste vrienden

        hier en daar wat lezen en wat raad van jullie kwam ik met het volgende idee op

        wat denken jullie van dit ontwerp?



        Lamp, afzuiging en koolstoffilter zou ik in ne growshop aanschaffen, de rest pruts ik in elkaar uit den DHZ, maar what's up met dien schakelkasten, VSA, enz... heb ik daar nood aan bij deze micro box?

        let me know bro's

        Comment


          #19
          Re: wat denken de ervaren mannen hiervan?

          een ballast + VSA ontkom je niet aan bij een 400w lamp, dat hoort er nu eenmaal bij.

          Een schakelkast is nergens voor nodig, zolang je het bij 1 lamp houd dan natuurlijk
          sigpic
          Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

          Comment


            #20
            Re: wat denken de ervaren mannen hiervan?

            thanks Mister

            dus zo'n VSA moek aanschaffen, zag lik 80€ voor lamp reflector en VSA voor 400HPS (neem ik dan best MH ofzo?)

            en anders, wa vind je van tlaatste ontwerp van me box? deze goed ingericht? denk aan een vijftal planten te telen...

            grtz

            Comment


              #21
              Re: wat denken de ervaren mannen hiervan?

              Zo'n VSA zit bij je lamp inbegrepen, net als de ballast

              400w Set:

              Lamp + Reflectorkap


              Ballast + VSA


              Die 4 "onderdelen" zijn samen 1 400w lamp-set zoals ze aangeboden worden.

              De indeling van de kast lijkt me prima, wel zou ik ook je lamp in hoogte verstelbaar maken dmv katrollen of kettingen. De lamp is absoluut niet zwaar, dus 1 enkele dwarsbalk op het plafond met wat open ogen volstaat (zo hangt mijne ook )

              De actieve inlaat die je hebt (PC-fans) zal waarschijnlijk niet de afzuigcapaciteit aankunnen, dus zou ik je aanraden om toch wat (kleine) passieve aanzuiggaten te maken. De verstelbare plank is zeker een aanrader, ik heb dit niet en baal er enorm van

              Laatste tip, zorg wel dat alle af en aanzuig gaten netjes afgedekt worden of achter een "Labyrint" staan, zodat er niet via deze gaten licht de kast in kan komen

              Labyrint:
              sigpic
              Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

              Comment


                #22
                Re: wat denken de ervaren mannen hiervan?

                vandaag wa shops gedaan en gesurft

                ik vond 2 interessante aanbiedingen

                de eerste was een complete kweektent van 100/100/200 voor 350€

                leuk dacht ik

                wat later vond ik volgende actie:

                Complete kweektent, maat 120 x 120 x 200 cm:

                1x Tent 1x Spiegelkap 1x Bulb 600 watt 1x Trafo 600 watt 1x Buisventilator van 125 liter 1x Koolstof filter 50 cm / 127 mm 2x aansluitsnoer van 4 meter 16x potten van 10 liter 4x H&G lightmix grond 1x Tijdklok Legrand 1x Maatbeker van 50 ml 1x Rhizotonic van 500 ml 1x Canna Terra Flores van 1 liter 1x Canna PK 13-14 van 500 ml Normaal € 555,65. Nu voor maar € 380,00

                Comment


                  #23
                  Re: wat denken de ervaren mannen hiervan?

                  Kijk, das helemaal compleet alles wat je nodig gaat hebben behalve de zaadjes

                  Ik heb geen benul van prijzen maar ziet er als een leuke aanbieding uit
                  sigpic
                  Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                  Comment

                  Bezig...
                  X