vijverfolie of toch zwart-witfolie

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • cebek7
    Retired
    • Mar 2009
    • 9

    #1

    vijverfolie of toch zwart-witfolie

    Korting op 420shop
    Mijn vraag is kan ik inplaats van zwart-witfolie te gebruiken ook vijverfolie gebruiken voor het afwerken van de binnenkant van mijn kweekkast?

    En wat voor voor/nadelen kan het gebruik van vijverfolie hebben integenstelling tot zwart-witfolie?

    Hoop dat iemand mijn dit kan vertellen
  • weedeveryday
    Retired
    • Feb 2009
    • 458

    #2
    Re: vijverfolie of toch zwart-witfolie

    zwat witte folie is het beste dat je tot nu toe kan vinden dus mijn gedacht zwartwitte folie dus.
    grtz een wietroker is geen onruststoker

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: vijverfolie of toch zwart-witfolie

      Zwartwitfolie heeft aan een kant een zwarte kant en aan de andere kant een witte kant, zoals de naam al zegt. De witte kant word aan de binnenzijde gebruikt omdat wit het licht veel beter reflecteerd. zwarte buitenzijde zorgd ervoor dat de folie lichtdicht is. Vijver folie is aan beide zijden zwart het absorbeerd het licht inplaats van reflecteren. dus geen goed plan. Daarnaast is vijverfolie nogal duur.

      grtz

      Comment

      • Robba
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 809

        #4
        Re: vijverfolie of toch zwart-witfolie

        Zwart-wit folie voor de wanden , vijverfolie voor de bodem.

        Grtz.

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #5
          Re: vijverfolie of toch zwart-witfolie

          agzo, ja zekers waarom niet

          Comment

          • Mr_3ppozz
            Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2009
            • 659

            #6
            Re: vijverfolie of toch zwart-witfolie

            Oorspronkelijk geplaatst door Robba
            Zwart-wit folie voor de wanden , vijverfolie voor de bodem.

            Grtz.
            heb ik ook, werkte perfect, kleine opstaande rand van de vijverfolie, waar je de z/w folie weer overheen laat vallen, zo krijg je ook gelijk een veilige plek voor al het spatwater en missertjes van de gieter
            sigpic
            Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

            Comment

            • cebek7
              Retired
              • Mar 2009
              • 9

              #7
              Re: vijverfolie of toch zwart-witfolie

              vijverfolie op de bodem en z/w folie voor de wanden, gaat helemaal goed komen

              Bedankt voor jullie wijze info

              Comment

              Bezig...