Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Anti-detectiefolie,paar vragen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Anti-detectiefolie,paar vragen.

    met een dubbel plafon is het ook mogelijk
    zorg dat je in dat tussenstuk lucht van buiten er doorheen laat trekken
    door middel van een simpel ventilatortje (invoer , uitvoer )
    en dan ook nog eens anti-detectiefolie gebruiken dan ben je volgens mij het meeste van de hotspots al kwijt

    maar dat is mijn idee hier over

    Comment


      #17
      Re: Anti-detectiefolie,paar vragen.

      Hoe zit het eigelijk met die kleine hobby tentjes van bijvoorbeeld,
      1x2mtr hoog 400w lampje,verder niets aan veranderd gewoon een standaard tentje dus dat zo in een kamer staat
      daar zit ook die zilverfolie in.

      Comment


        #18
        Re: Anti-detectiefolie,paar vragen.

        Folie je huis in ?
        sigpic

        Comment


          #19
          Re: Anti-detectiefolie,paar vragen.

          Oorspronkelijk geplaatst door ro65 View Post
          Hoe zit het eigelijk met die kleine hobby tentjes van bijvoorbeeld,
          1x2mtr hoog 400w lampje,verder niets aan veranderd gewoon een standaard tentje dus dat zo in een kamer staat
          daar zit ook die zilverfolie in.
          met z'n hobby tentje doe je niks verkeert
          en die 400 watt is ook te verwaarlozen mijn pc heeft al een voeding van 800 watt dus dat zouden in jou geval al 2 lampen zijn
          en als je nettjes maximaal 5 plantjes hebt is er geen kip die er iets aan kan doen ook de popo's niet

          Comment


            #20

            Comment


              #21
              Re: Anti-detectiefolie,paar vragen.

              bij een maat van mij is al eens politie geweest hij had er 4 plantjes staan
              ze keken idd wel even raar maar ze staan er nu nog
              hij betaald wel alles nettjes en hij heeft een eigen woning mss was dat het wel

              Comment


                #22
                Re: Anti-detectiefolie,paar vragen.

                wel dan heeft je maat geluk gehad. zo zie je dat de politie niets verplicht is als je gedoogd kweekt. hangt af van agent

                Comment


                  #23
                  Re: Anti-detectiefolie,paar vragen.

                  Ik denk niet dat je je zorgen moet maken met 1 lamp. Heb ergens eens gelezen dat het even goed een vaatwas, oven of een verwarmingstoestel ofzo kan zijn op de warmtebeelden. Bij meerdere lampen zou het verdacht zijn aangezien 1 kamer vol verwarmingstoestellen niet mogelijk is.
                  Ook zou ik wel eens willen weten hoe die anti detectie folie precies werkt.

                  gtzz

                  Comment


                    #24
                    Re: Anti-detectiefolie,paar vragen.

                    ik denk dat aleen die anti-detectiefolie niet werkt met meerdere lampen
                    van 1 lamp krijg je 1 hotspot op de foto en dat kan idd van alles zijn daar zullen ze niet snel iets aan doen echt niet
                    maar als er 4 of 6 van die hotspots zijn op een foto dan komen ze even op visite

                    Comment


                      #25
                      Re: Anti-detectiefolie,paar vragen.



                      Een warmedetectie camera kan nergens doorheen kijken.


                      Warmte afgifte tegengaan = ISOLEREN

                      In de praktijk is het eerste oppervlak waar men de camera op richt de gevel of het dak van jouw huis, en hij registreerd dus warmteafgifte. Om te voorkomen dat de buitenmuur van jouw kweekruimte warmer is dan de buren, moet je proberen de warmte binnen te houden. Nu zijn we in de bouw al een poosje bezig met te proberen warmte binnenshuis te houden, en we hebben daar niet alleen een mooi wordt voor, isoleren (duh!), maar ook al wat dingetjes op gevonden, zoals het aanbrengen van stevige spouwmuren vol dikke lappen minerale wol, of schuimblokken van 40cm. Google maar even hoe dat werkt, maar waar het op neer komt is dat eigelijk alles wat maar dik is en veel stilstaande lucht vasthoudt, isoleert.

                      Wonderfolie bestaat niet

                      Nu gaat iemand beweren dat hij middels een nog geen millimeter dik wonderfolie hetzelfde gaat bereiken als met 2x 20cm beton met 15cm minerale wol ertussen? Serieus? Dat zou een revolutie in de bouw betekenen, een grote doorbraak bij het energiebesparen, de nobelprijs voor de wetenschap kan hem niet ontgaan!
                      Het zou mooi zijn, maar helaas, je kunt niet voorkomen dat de buitenmuur van je huis warmer wordt door het aanbrengen van een laag veredeld aluminiumfolie, dat is echt onzin.
                      Het houdt ook geen mysterieuze straling tegen, van binnen of van buiten, zelfs of het het licht van je lampen beter weerkaatst als een witte muur is onderwerp van discussie. Zogenaamd antidetectiefolie heeft dus geen enkele functie.




                      Twijfel je nog? Misschien is er toch een camera, waarmee je wel door dingen heen kan kijken, met radar ofzo, want dat kunnen ze op Schiphol ook met je koffer. Of een of andere straling van je lamp die naar buiten lekt? Het schijnt dat ze gewoon de lampen zien hangen hoor, en trouwens, in Navy Seals zie je de terroristen gewoon achter een muur lopen, door de sniperscoop heen, en in Heat kijkt Robert de Niro toch ook recht de camera in, dwars door de muur heen!? Misschien beter toch nog folie aanbrengen, baat het niet, schaadt het niet, het is maar een paar honderd euro!? Als je deze onzin echt geloofd... lekker doen!

                      Als je echt wil lachen moet je eens hier kijken.
                      http://www.detectnu.nl/index.php/de/distributeur_van/anti_detectie_folie

                      Hilarisch!

                      Comment


                        #26
                        Re: Anti-detectiefolie,paar vragen.

                        ik dacht het ook wel maar zo goed kon ik het niet verwoorden. It's a beauty!
                        Grtz $iR
                        sigpic

                        Comment


                          #27
                          Re: Anti-detectiefolie,paar vragen.

                          Netjes verwoord Bieflapje. Je hebt gewoon je gezond verstand gebruikt en met valide argumenten een "broodje aap verhaal" naar die plaats verwezen waar dit thuishoort: de prullenbak.

                          Xtreme

                          Comment


                            #28
                            Re: Anti-detectiefolie,paar vragen.

                            leuk iets voor mythbusters
                            sigpic
                            Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                            Comment

                            Bezig...
                            X