is zo een hok goed?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • escobar
    Ultra Stoner
    • Jun 2009
    • 113

    #1

    is zo een hok goed?

    Korting op 420shop
    hallo zijn deze afmetingen goed 60x60x140 om elke keer 2 lowryders of andere autoflowers in te kweken met een 250 hps lamp en 3 fans http://www.hydroponics.eu/product.as...+12cm+220-240V
    met zwart wit folie zou dat lukken?
    tips zijn welkom!

    greetz escobar!
  • haze'o'lator
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 1273

    #2
    Re: is zo een hok goed?

    zonder afzuiger en koolstoffilter?

    dan gaat het te warm worden met de 250watt hps...

    grtzzzz

    Comment

    • escobar
      Ultra Stoner
      • Jun 2009
      • 113

      #3
      Re: is zo een hok goed?

      dus het zou zo dus niet lukken?
      en met paar van zo een ventilators?

      greetz

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #4
        Re: is zo een hok goed?

        Oorspronkelijk geplaatst door escobar
        hallo zijn deze afmetingen goed 60x60x140 om elke keer 2 lowryders of andere autoflowers in te kweken met een 250 hps lamp en 3 fans http://www.hydroponics.eu/product.as...+12cm+220-240V
        met zwart wit folie zou dat lukken?
        tips zijn welkom!

        greetz escobar!
        High Escobar,

        dat linkje werkt niet, teminste hier niet. Geef wat meer info over je hok mischien dat je dan ook zinnige antwoorden krijgt.

        Grtz

        Comment

        • Weedy
          Ultra Grower
          420 MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2248

          #5
          Re: is zo een hok goed?

          Link werkt hier ook niet.

          Voor een 250 Watter zul je zeker een afzuiging moeten hebben. Ook met ventilaters zal het niet werken (de lucht moet namelijk niet binnenin circuleren maar moet uit de kast worden gehaald).

          2 AF soortjes op 60 bij 60 moet kunnen, (4 ook nog wel lijkt mij) alleen snap ik niet waarom je voor een AF soortje kiest met een hoogte van 140 cm
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment

          • escobar
            Ultra Stoner
            • Jun 2009
            • 113

            #6
            Re: is zo een hok goed?

            ik denk hoogte naar 110 cm voor de afstand voor de lamp

            Comment

            • Richie
              Senior Stoner
              Member
              • Mar 2009
              • 41

              #7
              Re: is zo een hok goed?

              hou er idd rekening mee dat je zeker nog 30 cm van je planten moet blijven met een 250 w hps..

              ik heb ooit gekweekt in een HomeBox XS van 60X60X140 en kreeg daar met
              4 PP's serieus problemen met de hoogte.. Gevolg, bovenste toppen bijna allemaal verbrand..

              Al nagedacht over ecolights of tl of spaarlampen ?
              Als je voor 250 w van deze lampen hangt zal je met je LR ook wel mooie resutaten halen en moet je onmiddelijk geen zorgen meer maken over de temperatuur..
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...e-s-in-het-hok

              Comment

              • darkiess
                Retired
                • May 2008
                • 1645

                #8
                Re: is zo een hok goed?

                ik heb zelf met een 250 watter gekweekt, en heb mijn 1e kweek ook zonder afzuiging gedraait... maar ik had sowiso geen problemen met temp
                bleef bij hangen bij 26,8 graden constant...
                dus eigelijk zou het wel te doen zijn

                Comment

                • swingers
                  Retired
                  • Aug 2009
                  • 141

                  #9
                  Re: is zo een hok goed?

                  ik draai met een 600 watter in een kast van 120 x 120 x 200 en heb ook een minimale afzuiging , temp constand rond de 26 graden met een LV van 62%
                  Nu staat mn kast wel in de schuur waar het dus lekker frisjes is vergeleken met binnen. ook heb ik de lampen snachts aan zodat koeling minder problemen zal opleveren. En snachts zullen ze minder met een temp meting bezig gaan dan overdag , dus kans op ontdekking van mn hobby is ook minder dan normaal.

                  Soms moet je inventief zijn

                  Comment

                  Bezig...