Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

huisventielatie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    huisventielatie

    Korting op 420shop
    high growers,
    ik denk om na mijn verbouwing aan mijn huis te beginnen met een kastje voor eigen gebruik omdat het hier bij ons moeilijk is om goede weed te verkrijgen.
    nu dan volgt mijn vraag is het mogelijk om mijn kast aantesluiten aan mijn ventilatiesysteem aantesluiten

    #2
    Re: huisventielatie

    oja ik zou met D-systeem werken wat wil zeggen dat er lucht wordt afzogen en verse lucht word ingeblazen

    Comment


      #3
      Re: huisventielatie

      Als jij weet hoe dat moet is het mogelijk he..

      Comment


        #4
        Re: huisventielatie

        Bekijk dan wel waar de afzuiging van je huisinstallatie uitmond; want als dat net naar de buren is zou 'k alsnog voor een filter kiezen...




        grtz

        Comment


          #5

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: huisventielatie

              thx voor de reacties zal eens nakijken hoeveel debiet er word afgezogen bij dat systeem en zou dan eventueel een koolstoffilter maken die past op het systeem

              Comment


                #8
                Re: huisventielatie

                Wat een d systeem is weet ik niet,maar ik ga ervan uit dat je de
                boel wil aansluiten op de centrale afzuiging??(die bijv ook in badkamer en keuken zit)
                Om het dan eenvoudig te maken voor jezelf zou je gewoon eenzelfde koppeling gebruiken als de afzuiger van de keuken,sluit deze aan met een flexibele slang en plaats het koolstoffilter in je hok er dan voor,wanneer je dan gebruik zou maken van een royale passieve luchtinlaat kun je het volgens mij niet fout doen.

                Al weet ik niet of de afvoer voldoende is,kwestie van proberen denk ik.

                Succes ermee!

                Grts
                Daniella
                Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                Misty's ABC

                Comment


                  #9
                  Re: huisventielatie

                  Idd, zoals misty al zei...


                  de koolstoffilter hangt best IN je kast, want tegen dat de geur uit je kast aan het einde van het ventilatiesysteem is, is ze al verspreid over het hele huis


                  Wel zorgen dat je afzuiging krachtig genoeg is, anders moet je er alsnog een ventilator tussenhangen...



                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: huisventielatie

                    mijn ervring is eigelijk dat een centraal afzuigsysteem enkel goed is om je aparte afzuiging van je kast op te plaatsen en zo de warme lucht weg te zuigen ineens van de kamer , kwestie dat bij kleinere ruimte's je kamer niet te veel opwarmt door de "uitlaat" van je kast-tent . in mijn geval zuig ik lucht aan in dezelfde kamer als waar mijn tent staat . er hangt voor een tent van 1.60x1.60x2.00 225kub afzuigingen de uitgang van mijn afzuiging in de tent heb ik rechtstreekt op de buis gezet waar mijn centraal afzuigsysteem de kamer binnenkomt om zo direct de warmte weg te voeren , dat werkt goed

                    Comment

                    Bezig...
                    X