Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Secret Jardin, Darkroom kweektent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Secret Jardin, Darkroom kweektent

    Korting op 420shop
    hallooo


    Ik zit er aan te denken om een Secret Jardin, Darkroom kweektent aan te schaffen


    heeft iemand ervaring met deze tent of tips



    alvast Bedankt



    M!k3

    #2
    Re: Secret Jardin, Darkroom kweektent

    Heb je er een foto bij??
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Secret Jardin, Darkroom kweektent

      ik ken die tent, maar ervaring heb ik niet met tentjes.
      het leek me wel een degelijke tent en die kweken die ik terug vind mee die tent zijn ook bon dus denk niet dat je er slecht mee zal af zijn

      grtz
      a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

      Comment


        #4
        Re: Secret Jardin, Darkroom kweektent

        nog nie van gehoord zelf, wat is verschil tssn darkroom en gewone kweektent?

        Comment


          #5
          Re: Secret Jardin, Darkroom kweektent

          hoihoi, ik heb de secret jardin.. ben er nu men 1ste maal mee bezig.. had het nog nooit gedaan en heb dus vele vragen moeten stellen, ik heb er wel telkens foto's bij gepost dus als je even naar de topics van mijn user kijkt, zie je de resultaten.. ik oogst binnen 2weken en zal je het uiteindelijk resultaat van kweken in een tent meedelen..
          tot nu toe HEEL TEVREDEN..

          Comment


            #6
            Re: Secret Jardin, Darkroom kweektent

            Hoi

            ik wil zelf ook een kweektentje aanschaffen in de toekomst.
            Dus ik heb wat mensen gevraagd die er verschilllende hebben...ook heb ik 2 growshops gevraagd waar ik regelmatig kom.

            Voor mij is het sowieso wel erg handig dat hij verplaatsbaar is aangezien ik tijdelijk in mijn huis woon.
            Buiten een paar slangen en snoeren heb je er weinig last van.
            opbrengst is beter dan met sommige ruimtes, tenzij je die helemaal aanpast natuurlijk.

            Hieronder een compilatie van de beste argumenten verteld door mensen met ervaring met tenten (geen eigen ervaring dus)

            Niet een goedkope imitatie kopen, geef iets meer geld uit aan de echte
            Die (echte) heeft een witte binnenkant, wat veel beter weerkaatst dan een zilvere.
            Na een jaar schijnen de meeste ritsen van goedkope tenten al erg slecht te worden.
            Meestal zit van de (echte) het klittenband wel recht en goed vast.
            Een lamp ophangen en afzuiging ed wil nog wel eens teveel zijn voor goedkope tenten.

            Verder heeft Secret Jardin wel als pluspunten dat 1 van de Secret Jardin tentenserie wel dat hij hitte werende lagen heeft en alsnog met een wit doek erbij net zo duur is als een homebox.

            Maar ik ben in ieder geval overtuigd en ik koop mezelf een homebox xl (120x120x200)
            Die hitte werende laag is voor mij niet zo heel belangrijk.

            Ik denk eigenlijk dat ik de volgende keer 5 plantjes wil gaan scroggen in de tent. als test maar ook dat ik sommige mensen zie die van 5 planten in zon tent net zoveel halen als je met 15 zou doen.
            ik houdt het voor mezelf liever wat gedoogder kom ik achter...in zon tent gaat dat ideaal.
            (verslagen zullen volgen)

            Comment


              #7
              Re: Secret Jardin, Darkroom kweektent

              hee ik ben net nieuw op dit forum maar ik heb ook meteen een secret jardin kweektent genomen goed ding temperaturen blijven goed constant vind ik ik gebruik gewoon een ventilator en frisse buitenlucht gewoon het raam open (momenteel kweek ik big bud 1tje gaat er perfect die begint al goed te ruiken en 3 andere beginnen een beetje te hangen dat is minder ik hou jullie op de hoogte greets and veel weed plezier
              Schutto In tha house

              Comment


                #8
                Re: Secret Jardin, Darkroom kweektent

                Mooi emielschut. Open je dan een eigen topic om je kweekje on line te zetten, kijk er naar uit.

                Grtz

                Comment


                  #9
                  Re: Secret Jardin, Darkroom kweektent

                  Hi Greenway,

                  Heb een secret jardin tent en ben tevreden.
                  Wel een beetje rondshoppen want de prijzen verschillen nogal.

                  Kijk wel uit met het kopen van setjes, in mijn tent wordt het erg warm, een standaard rvk ventilator van 225m3 zou het niet trekken.
                  Maar ligt ook aan de plek waar je hem neerzet, maar zeker een klein tentje met een dikke 600w hps wordt erg warm.

                  Ik heb de sj 160*80*80, ben nu eenmaal gebonden aan deze maten. Had liever 1 of 2 maatjes groter.
                  Maar zo is het genoeg om lekker te hobby-en.

                  Je kunt ook contact opnemen met SJ, er werkt daar een hele aardige dame waar ik een leverancier van SJ-tenten heb gecheckt op " echtheid" .

                  Als ik serieus werk van kweken zou maken zou ik geen tent nemen maar zelf iets op maat bouwen maar voor de gemiddelde hobbykweker denk ik dat het een serieus alternatief is.

                  Groetjes
                  Buizerd

                  Comment


                    #10
                    Re: Secret Jardin, Darkroom kweektent

                    Goeie tent Goeie tent ik gebruik zelf de 100x100x200 mooi dingetje passen 5 potten van 15 liter potten maar ik heb er 4 in staan groeten
                    Schutto In tha house

                    Comment


                      #11
                      Re: Secret Jardin, Darkroom kweektent

                      Ik heb deze tent ook.

                      Komt er ook geur vrij of licht door deze tent? moet het namelijk allemaal nog installeren.

                      En droog je ook in de zelfde tent?

                      Comment


                        #12
                        Re: Secret Jardin, Darkroom kweektent

                        Oorspronkelijk geplaatst door Joffria
                        Ik heb deze tent ook.

                        Komt er ook geur vrij of licht door deze tent? moet het namelijk allemaal nog installeren.

                        En droog je ook in de zelfde tent?

                        ik ben nog niet bij het droogprocess zit nu nog in de groei er komt geen licht van binnen naar buiten omgekeerd ook niet geuren nog geen idee en drogen ga ik hier zker ook doen
                        Schutto In tha house

                        Comment


                          #13
                          Re: Secret Jardin, Darkroom kweektent

                          Oorspronkelijk geplaatst door Joffria
                          Komt er ook geur vrij of licht door deze tent? moet het namelijk allemaal nog installeren?
                          Zo goed als lichtdicht, hier en daar een streepje zwak licht door een ontluchtingsflap of inlaat opening.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Joffria
                          En droog je ook in de zelfde tent
                          Is mogelijk maar onthoud dat je dan ff geen nieuwe planten in tent kunt plaatsen tot je wiet droog is. Hier vind je meer over drogen oogsten-en-drogen-t232.html .

                          Grtz

                          Comment


                            #14
                            Re: Secret Jardin, Darkroom kweektent

                            Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                            Oorspronkelijk geplaatst door Joffria
                            Komt er ook geur vrij of licht door deze tent? moet het namelijk allemaal nog installeren?
                            Zo goed als lichtdicht, hier en daar een streepje zwak licht door een ontluchtingsflap of inlaat opening.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Joffria
                            En droog je ook in de zelfde tent
                            Is mogelijk maar onthoud dat je dan ff geen nieuwe planten in tent kunt plaatsen tot je wiet droog is. Hier vind je meer over drogen oogsten-en-drogen-t232.html .

                            Grtz


                            nou mijn kweek staat online hopelijk komen er goeie tips van mensen en word het een lekker wietje
                            Schutto In tha house

                            Comment


                              #15
                              Re: Secret Jardin, Darkroom kweektent

                              En hoe zit dat dan met ventilatie voor zo tent?

                              Comment

                              Bezig...
                              X