Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lucht vochtigheid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lucht vochtigheid

    Korting op 420shop
    goedendag

    Ik heb een tentjuh van 1,5x1,5mx2m een secret jardin tent
    Alleen krijg ik mijn luchtvochtigheid niet op het gewenste niveau van 80/90% bij het groeien. hij blijft max rond 75% en daalt soms naar 40%
    Ik wil hier een een mist maker voor aanschaffen die automatisch wertk met hyrgostaat.
    En mijn vraag is: welke kan ik het beste gebruiken??

    Groeten Ceristo

    #2
    Re: Lucht vochtigheid

    geen....
    kijk eens in de verslagen van mij en die van PSYCHO....
    ik raad aan emmers t gebruiken, bodem eruit snijden, folie overheen trekken en gaatjes prikken, zet er vervolgens de LV meter in en wacht 5 minuten je zult versteld staan.... groeten KWEKER
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

    Comment


      #3
      Re: Lucht vochtigheid

      Het gaat wel om de gehele tent niet alleen in de emmer


      Btw qoute van Psycho: Momenteel probeer ik de LV hoog te houden in de kweektent door middel van natte handoeken op het onderzeil. Een luchtbevochtiger is denk ik toch een beter optie om de boel goed constant te houden. Deze staat in de bestelling

      Tot dusver mijn kweekje


      grtz

      Comment


        #4
        Re: Lucht vochtigheid

        jah....daar gaat het toch niet om wat er in de tent gebeurd....het gaat erom wat er met de planten gebeurd en als men emmers plaatst over de planten is het rondom de plant de beste klimaat en of omstandigheden lijkt mij , in de emmers word het dan uiteindelijk 76% en in d etent zelf maar 40% na de groei moet het toch omlaag maar zal juist alles omhoog gaan naarmate de plant groeter word...
        dus zet nu maar emmers..... je wilt toch advies????????????????????????????
        nogmaals ZIE MIJN VERSLAG
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

        Comment


          #5
          Re: Lucht vochtigheid

          Hmm das wel een goeie, manier zo te zien.
          en al het advies is welkom alleen stond er ff wat tegenstrijdigs

          maar ik zal dit morgen meteen regelen, alleen wil ik mijn plantjuhs grooooot laten groeien, heb er 4 in me tentjuh, en ben bang dat emmers dan te klein gaan worden.


          Grtz

          Comment


            #6
            Re: Lucht vochtigheid

            neem je grotere emmers...ga een horeca zaak binnen die hebben er zat die worden toch weggegooid......
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

            Comment

            Bezig...
            X