Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektent aanschaf vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektent aanschaf vragen

    Korting op 420shop
    Ik heb dan eindelijk de knoop door gehakt ik ga mijn zaden bestellen, het zijn geworden de Northern Lights #5 x Haze Gefeminiseerd. Ik heb heel wat gelezen wat films bekeken en hopenlijk nu kundig genoeg om het opvoeden van de lady's tot een goed einde te brengen, waarschijnlijk met heel veel ondersteuning van dit forum hahaha. Het enige waar ik over twijfel is het aanschaffen van de tent, ik weet dat ik een hombox xl wil maar waar hem aan te schaffen is nog een vraag. Op Ebay zijn de tenten namelijk aanzienlijk goedkoper als men ze compleet wil kopen, tenminste dat denk ik ik begrijp de omschrijving van de toebehoren niet , iemand van jullie die er meer wijs uit kan? http://cgi.ebay.nl/KOMPLETT-SET-Home...d=p3286.c0.m14?

    #2
    Re: Kweektent aanschaf vragen

    Als ik alles bekijk lijkt het erop dat het een homebox is INCLUSIEF alle benodigdheden voor een 600w systeem, dus ook inclusief de lamp en dergelijke





    Artikelbeschreibung
    Das ultimative Profi Set besteht aus folgenden Komponenten:

    1x Homebox XL (120cm x 120cm x 200cm) ORIGINAL EastSide-Impex

    1 x 600W Beleuchtungsset bestehend aus:


    - E40 Lampenfassung
    - Schraubensatz


    1x Wachstumsleuchtmittel Venture Sunmaster 600W








    2m Combiflexschlauch


    1 x 2m Knotenkette


    3 x Schlauchschellen


    1 x Zeitschaltuhr Omnirex
    zum optimalem Schalten der Beleuchtung

    1 x Kabelset


    1 x Kabel


    4x S-Haken





    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

    Comment


      #3
      Re: Kweektent aanschaf vragen

      Ja ik geloof ook dat alles er bij zit maar ik begrijp de specificaties niet helemaal, zouden die benodigdheden wel voldoende capaciteit hebben voor de 1.20 bij 1.20 tent?

      Comment


        #4
        Re: Kweektent aanschaf vragen

        lijkt mij wel, anders zouden ze het niet als een pakket verkopen, ik zou me er niet al te druk om maken als je toch zoveel geld uit wilt geven, raad ik je toch sterker aan even met Alien contact op te nemen... dan heb je iig garantie en wordt het je in het nederlands uitgelegd
        sigpic
        Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

        Comment


          #5
          Re: Kweektent aanschaf vragen

          Oorspronkelijk geplaatst door Mr_3ppozz View Post
          lijkt mij wel, anders zouden ze het niet als een pakket verkopen, ik zou me er niet al te druk om maken als je toch zoveel geld uit wilt geven, raad ik je toch sterker aan even met Alien contact op te nemen... dan heb je iig garantie en wordt het je in het nederlands uitgelegd
          Ja dat is zo, heb vanmiddag al een mail naar hun gedaan maar nog niks terug gehad, wacht nog eff geduldig

          Comment


            #6
            Re: Kweektent aanschaf vragen

            Check es hun site daar staat alle uitleg bij.

            en met een 600W komt er 26euro bij

            Homebox XL Grow Tent 1.2 m2 Basic SetupDeze kit bevat alle belangrijke onderdelen voor een eigen kweekruimte:
            1 Inbegrepen Homebox XL Grow Tent 1.2 m2
            2 Inbegrepen Assimilatie Licht Systeem met Philips Son-t-pia + Lamp
            3 Inbegrepen Ventilator Rvk 225 m3
            4 Inbegrepen Bijhorende Koolstof Filter 160 kub
            Deze kit bevat alle noodzakeljke elementen zoals een goede kweekruimte. Een degelijk licht systeem om je planten voor te groeien en mee af te bloeien. Een ventilator die warme en/of te vochtige lucht afzuigt en automatisch vervangt door verse co2 rijke lucht die binnenstroomt. Bijhorende koolstoffilter die ongewenste geuren verwijderd. Dit zijn de basisonderdelen waarover iedere kweker zou moeten beschikken.


            Daarbij heb je nog een timer (relaisgestuurd) nodig voor je lamp en een ventilator en dan blazen met die handel
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

            A. The cop!

            Comment


              #7
              Re: Kweektent aanschaf vragen

              te eenvoudig, kijk eens op http://www.growshopalien.com/onlineshop/ onderaan links staat homebox.....zie verder staan ook complete sets..... hou er rekening mee dat ze ook nog moeten verzenden....
              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

              Comment


                #8
                Re: Kweektent aanschaf vragen

                Is zover ik zie een behoorlijk complete tent met ruim voldoende capaciteit voor 120x120,verlichting en afzuiging is goed passend voor die afmetingen.

                Zelf zou ik liever iets meer betalen zodat ik ook weet dat ik achteraf niet naar duitsland hoef te mailen e.d. wanneer er wat niet klopt maar gewoon belletje kan doen naar de growshop waar je het aangeschaft hebt.

                Maar is uiteraard jouw eigen keus,

                Meet trouwens goed de plaats waar je hem wil zetten,ikzelf heb een 120x120,maar vind hem nu hij staat verrassend groot.

                Grts
                Daniella
                Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                Misty's ABC

                Comment


                  #9
                  Re: Kweektent aanschaf vragen

                  Beetje late reactie,
                  Ik heb geen idee meer waar ik het zag staan. maar er werd op een site gewaarschuwd dat er namaaktenten in omloop waren, in hoeverre dit een hoax is, geen idee!
                  het KAN dus zo zijn, dat hier een neppert wordt aangeboden. gezien de vraagprijs denk ik dat niet.

                  plus, er moet nu verzonden worden naar Nederland, ik vraag me af wat je netto goedkoper bent.

                  Comment


                    #10
                    Re: Kweektent aanschaf vragen

                    hey je kan ook gewoon een mailtje sturen naar een online winkel en vragen of ze een goedkoop of uitgebreid pakket kunnen samen stellen! Qua geld maakt het vaak niet uit en weet je zeker dat je goede spullen krijgt ivm namaak en garantie enz...

                    Zelf ben ik niet echt van die ebay winkels in dit wereldje ! Verkopen namaak en in die witte tenten zitten giftige stoffen waardoor de plantjes dood gaan. Ook lijkt zo'n pakket via ebay heel wat maar toch kom je vaak nog veel dingen te kort. Ik heb zelf een pakket besteld bij grow electro en had echt binnen een paar uur een mailtje terug. Ook het verzenden en service was prima, binnen 3 dagen in huis en neutraal verpakt wat natuurlijk wel belangrijk is tegenover de buren

                    Laat maar weten wat je gedaan hebt en succes !

                    Comment


                      #11
                      Re: Kweektent aanschaf vragen

                      Oorspronkelijk geplaatst door lednov View Post
                      Beetje late reactie,
                      Ik heb geen idee meer waar ik het zag staan. maar er werd op een site gewaarschuwd dat er namaaktenten in omloop waren, in hoeverre dit een hoax is, geen idee!
                      het KAN dus zo zijn, dat hier een neppert wordt aangeboden. gezien de vraagprijs denk ik dat niet.

                      plus, er moet nu verzonden worden naar Nederland, ik vraag me af wat je netto goedkoper bent.
                      in die witte tenten zitten giftige stoffen, Neppe tentjes ? nou lekker ik heb er net een aangeschaft die van binnen wit is. Niet op ebay maar gewoon in een goede shop . Hoe weet je nou of er giftige stoffen vrij komen en dat je geen neppe hebt? Tjonge hier baal ik van was van plan vanavond mijn schatjes er in te plaatsen, maar wil ze natuurlijk niet vergassen. Wat nu.....?

                      Comment


                        #12
                        Re: Kweektent aanschaf vragen

                        indien gekocht bij een goede shop zou ik me er niet druk om maken, heb je waarschijnlijk een originele mee

                        Comment


                          #13
                          Re: Kweektent aanschaf vragen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Vdb View Post
                          indien gekocht bij een goede shop zou ik me er niet druk om maken, heb je waarschijnlijk een originele mee
                          Ik ben eff gaan googlen en kwam dit tegen http://www.growshop.nl/product-revie...k-homebox.html

                          Mij doos is anders en de sticker op de doos ook, en op het label in de tent staat ook iets heel anders dan China hoop niet dat het foute boel is

                          Comment


                            #14
                            Re: Kweektent aanschaf vragen

                            Is gewoon even een mailtje naar de makers van de originele homebox,met de vraag of ze leveren aan die growshop,
                            Zeg er even bij dat je twijfelt aan de echtheid van wat je gekocht hebt.

                            Wanneer het een nepper blijkt te zijn moet je de verkoper hierop aanspreken natuurlijk,en eventueel je geld terug eisen.

                            Zo zie je maar dat goedkoop ook duurkoop kan zijn.

                            Bij wie heb je de tent gekocht?

                            Grts
                            Daniella
                            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                            Misty's ABC

                            Comment


                              #15
                              Re: Kweektent aanschaf vragen

                              Oorspronkelijk geplaatst door misty71 View Post
                              Is gewoon even een mailtje naar de makers van de originele homebox,met de vraag of ze leveren aan die growshop,
                              Zeg er even bij dat je twijfelt aan de echtheid van wat je gekocht hebt.

                              Wanneer het een nepper blijkt te zijn moet je de verkoper hierop aanspreken natuurlijk,en eventueel je geld terug eisen.

                              Zo zie je maar dat goedkoop ook duurkoop kan zijn.

                              Bij wie heb je de tent gekocht?

                              Grts
                              Daniella
                              Sorry Danielle maar ik heb hem niet goedkoop gekocht hoor. Na het lezen van de reacties op deze topic ben ik van dat ebay idee afgestapt en heb er een aangeschaft bij een wel bekende shop! Ik noem nog geen namen tot ik zeker ben van het feit dat het idd geen echte is, ga hun goede naam niet te grabbel gooien als er niks zeker is!

                              Comment

                              Bezig...
                              X