Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp gevraagd bij inrichten ruimte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp gevraagd bij inrichten ruimte

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ben hier nieuw en wil graag mijn eerste kweek gaan realiseren, nu wil ik dit meteen wel proberen in 1 keer goed te doen.

    Ik heb mijn oog laten vallen op een homebox xl van 1.20 x1.20 x 2.00 mtr

    Voor de water aanvoer wil ik graag een Blumat systeem erin zetten

    Verlichting wil ik een leuchtek PLG 400 of 600 gebruiken omdat deze lamp zeer weinig warmte produceerd en minder detecteer baar ben, nu weet ik niet of een 400 al genoeg is maar wil graag een zo hoog mogelijke opbrengst. Is het trouwens niet een idee om in het midden van de tent een Tl verlichting recht op gezet zodat ook onderin de plant genoeg licht krijg ( het is maar een idee)

    Nu zit ik nog met de overige benodigd heden zoals afzuig aanvoer en hoop daarmee dat jullie mij kunnen helpen, alle tips zijn trouwens welkom.

    Wil namenlijk mijn kweek zo goed mogelijk gaan beginnen, natuurlijk speelt de prijs van dit alles ook een rol. mischien heeft iemand een adres wat de goedkoopste growshop online is?

    ALvast ontzettend bedankt, is het meten van waarden noodzakelijk en kan ik makkelijk 5 planten kwijt in deze tent?


    Fijn weekend verder,

    #2
    Re: Hulp gevraagd bij inrichten ruimte

    Hi,
    even snelle antwoorden,

    600w is juist voor die afmetingen

    Tl op die manier trekt theoretisch een deel van je plant naar zich toe(omlaag dus)is waarschijnlijk niet wenselijk.

    Aan- afvoer even rondneuzen op het forum of inlichten vragen bij de growshop.(wachten tot misty geen last meer heeft van haar jointje kan natuurlijk ook,maar duurt nog ff)

    Even in misty's ABC(link onderaan deze post)rondneuzen en je zal al wat wijzer zijn.

    Grts
    Daniella
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment

    Bezig...
    X