Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Men nieuwe kast 500w

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Men nieuwe kast 500w

Korting op 420shop
    Hoi bij deze stel ik men nieuwe kweekkast voor .

Afmetingen zijn : 145cm breed , 140cm hoog , 70 cm diep .
    Lampen : 2x 250w HPS
    .......... : 1x relais , Koolstof filter met afzuiger, verwarmings toestel . 1fan

Alles is geisoleerd met rockwool ,

Er komen 8 planten is : 1 x Jack 47(sweed seeds) 2xblack widow (female seeds) 2xbubblegummer (female seeds ) en 3x ice grappefruit (female seeds)

Er word op potgrond (bat mix) gekweekt

zie foto's

mvg boky
    Attached Files
    Last edited by boky; 29 October 2009, 19:19.

Re: Men nieuwe kast 500w

nice boky haal wel effe die draaden van je kap af en ik zie ook niet zo goed hoe je afzuiging hangt,ik heb het idee dat je je lucht terug op je vloer blaast.?

Comment

Ja de afzuiging die ga ik straks door de wand steken , ineens boor ik ook de aanzuig openingen . (had gisteren men klok boor nog niet terug) .
      De draden gaan ook anders lopen .(weg van de kap)

mvg Boky

Comment

Comment

Mooie kast. Netjes afgewerkt. Planten zullen het er wel naar hun zin hebben.

Misschien een idee voor later: recirculatie
          2 apparte kasten met elk 250 Watt aan licht.
          Je laat in kast 1 de lamp branden van bijvoorbeeld 7 uur tot 19 uur en in kast 2 van 19 uur tot 7 uur. Tussen de 2 kasten zorg je dan voor onderling wisselen van de lucht.
          Zo krijgt de kast met het licht aan de koudere en CO2 bevattende lucht en de kast met de lichten uit de warmere en O2 bevattende lucht.
          1 major nadeel. Je hebt een aparte voorgroeiruimte nodig of je zet de planten eerst in 1 ruimte die je op 18/6 zet en laat ze daar voorgroeien. Eenmaal ze te groot zijn verdeel je ze over de 2 ruimtes en zet je de lampen op 12/12

Het is maar een idee'tje

Greetz,
          zion

Comment

bruute party hier.....lol
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

maar pas op met j ebedrading ik ben er niet kapot van gheheheh alles moet netjes
              heb je nou echt je trafo's aan touwtjes hangen ???

ben je niet bang voor brand ???

Comment

Hoi , men VSA's hangen ook aan de muur gevezen

Nope niet bang voor brand , altyd als ik ook naar men plantjes ha voel ik alles eens aan of het niet apnormaal warm heeft .

mvg boky

Comment

je moet het zelf weten dit is niet mijn mannier van kweken

Comment

Goe bedoel je dan ?

Comment

* een vsa hang je niet aan een touwtje (heeft niet voor niet mooie sleuven waar van die dingen in passen wat ze schroeven noemen) das 1

* je komt aan met een verlengkabel die je op de muur hebt gemaakt en dan ga je naar je relais en dan naar je vsa (waarom hangt dit zaakje niet op ooghoogte zodat je alles snel kan inspecteren en er nooit en te nimmer water kan komen

ik heb als vuistregel in mijn hok alles boven de mijn piep is stroom en enkel onder mijn piep komt water zo kan je nooit kortsluiting krijgen door slingerrende kabels of struikel gevaar door on oplettend heid

het oog wil ook wat als het netjes allemaal op de muur zit met beugeltjes en gootjes bij wijze van spreken zal je als er ooit een inval komt ook het punt kunnen aanhalen dat je wel brandveilig kweekt en dat is nu absoluut niet het geval

maarja je moet het zelf weten

ik denk met stroom toch 2 keer na ik wil niet in een inferno wakker worden gheheheh

Comment

Nja idd heef je 100% gelijk .

Straks meet ik alles eens op , en schrijf ik op wat ik nog nodig heb zo dat ik morgen na men erk achter het nodige kan gaan .

mercie boky

Comment

dus je bedoeld DEVILS alsje het niet meer kan houden en te lui bent om naar de wc te gaan je plasje te doen?? ja....jij zeikt zo langs je muur af he??

1 ding snap ik niet waarom er een lamp scheef hangt verticaal dus???????
                          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

jah dat zowiezo waarom denk je dat die kabels hoger als mijn piep moeten zitten
                            je zou maar het stopcontact in zeiken

dan heb je geen last van die plant in de garage en die 67 jarig huwelijk he kweker dan blijft die rechtop staan ghehehehehehe

verticaal belichten is voor de ondekant van de blaadjes sommige blaadjes waren bang in het donker vandaar dat ze nu in de spotlight komen te staan

Comment

Hehe , nee was vergeten de foto te draaien .
                              Zie bij kweek verslag dan zie je dat ze gewoon gangen boven de plantjes .

mvg Boky

Comment

Bezig...
                              X