Kweken zonder stroom?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Weeduser
    Retired
    • Oct 2009
    • 7

    #1

    Kweken zonder stroom?

    Korting op 420shop
    Ik heb een vraagje:

    aangezien ik nog bij mijn ouders woon en niet wil dat ze van mijn kweek afweten vraag ik me af of je een 400watt lamp in een bureaulamp kan steken met heroplaadbare batterijen? Ik zou dan tijdens dat ze geen licht krijgen , mijn batterijen opladen. Kan dit?
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #2
    Re: Kweken zonder stroom?

    Nee, en al helemaal geen 400 watt.

    Waarom probeer je het niet met wat spaarlampen? (Merken op de energierekening doen ze het niet..)
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • puurjointje
      Banned
      • Oct 2009
      • 40

      #3
      Re: Kweken zonder stroom?

      ghehehehehh 400 watt op batterijen
      waar denk je zoveel batterijen te kunnen krijgen voor 1 dag 1 400 watter op te laten draaien gheheheh heb je je kamer als 1 grote accu nee een 400 watter gewoon via relais in stopcontact als je je baterijen kunt laden kan je ook ergens sneaky een stekkertje insteken ghehehe

      Comment

      • markster
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2151

        #4
        Re: Kweken zonder stroom?

        haha een 400 w hps bureaulamp of zo

        Comment

        • Weeduser
          Retired
          • Oct 2009
          • 7

          #5
          Re: Kweken zonder stroom?

          Oorspronkelijk geplaatst door puurjointje
          ghehehehehh 400 watt op batterijen
          waar denk je zoveel batterijen te kunnen krijgen voor 1 dag 1 400 watter op te laten draaien gheheheh heb je je kamer als 1 grote accu nee een 400 watter gewoon via relais in stopcontact als je je baterijen kunt laden kan je ook ergens sneaky een stekkertje insteken ghehehe
          jaah ik dacht al dat dit niet ging ;p

          maar hoe kan je dan een lamp aansluiten met rechtstreeks stopcontact en niet via waar je 'normaal' lampen insteekt??

          Comment

          • superzuan
            Retired
            • Mar 2009
            • 267

            #6
            Re: Kweken zonder stroom?

            fittingen kopen , stroomkabel. kroonsteentjes, stekkertjes en dan bouw je er zelf 4 of zo. neem is 21 watt spaarlampen

            Comment

            • Weeduser
              Retired
              • Oct 2009
              • 7

              #7
              Re: Kweken zonder stroom?

              ik ben echt een 'noob' hierin,
              maar alle eerste keer is moeilijk.
              Ik ga ervoor en wil mijn doel bereiken.

              nog een vraagje:
              ik ga mijn kleerkast in mijn kamer ombouwen tot mijn kweekruimte.
              maar mag ik mijn koolstoffilter buiten mijn kweekruimte zetten(dus gwn in mijn kamer) en af en toe verluchten tijdens de donker in mijn kamer?

              Comment

              • DuHu!
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 260

                #8
                Re: Kweken zonder stroom?

                ja dat is mogelijk ja (sterker gezegt, je moet je filter buiten je kweekruimte zetten, naja de uitlaat )
                als je in mijn kweek verslagje kijkt van mijn bigbang dan zul je zien dat ik ook werk met snoeren en vittingen enz enz..

                succses!

                ik volg je!
                sigpic

                Comment

                • Weeduser
                  Retired
                  • Oct 2009
                  • 7

                  #9
                  Re: Kweken zonder stroom?

                  Ok tnx DuHu,

                  ik heb vandaag mijn zaden thuis ontvangen , maar ik ga voorlopig nog w8en met zaadjes ontkiemen. Ik wil eerst het forum nog wat doornemen en zorgen dat ik van de allerlei dingen van op de hoogte ben

                  een verwittigd man, is er 2 waard (;

                  Comment

                  • zion
                    Advanced Grower
                    • Feb 2008
                    • 1056

                    #10
                    Re: Kweken zonder stroom?

                    Zoals je zelf al zegt: eerst goed lezen voor je eraan begint.
                    Het forum barst van de info en als er toch nog iets is dat je niet snapt kan je het altijd vragen.
                    Ik raad jou aan in de microkweeksectie te kijken.

                    Let wel op met wat je doet. Wat zullen de gevolgen zijn als je ouders dit ontdekken?

                    Greetz,
                    zion

                    Comment

                    • devils haze
                      Banned
                      • Aug 2009
                      • 965

                      #11
                      Re: Kweken zonder stroom?

                      bedoelde die niet KWEKER ZONDER STROOM

                      heeft iemand de stekker uit getrokken ghehehehehheehhe

                      of die moet aandelen kopen bij duracell

                      Comment

                      • kweker
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2009
                        • 1389

                        #12
                        Re: Kweken zonder stroom?

                        ik zou een generator in de schuur zetten .......
                        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                        Comment

                        • devils haze
                          Banned
                          • Aug 2009
                          • 965

                          #13
                          Re: Kweken zonder stroom?

                          bedoel je geen aggregaat ????

                          Comment

                          Bezig...