Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Relais met ingebouwde timer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Relais met ingebouwde timer

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Relais met ingebouwde timer

    Bump
    Weinig experten aanwezig precies :p of gewoon geen zin om te antwoorden

    Comment


      #3
      Re: Relais met ingebouwde timer

      nou,

      electra is niet mijn schoolding geweest maar dat ding is 10A dus moet het makelijk aan kunnen.

      Comment


        #4
        Re: Relais met ingebouwde timer

        Zo dacht ik er ook over, maar wou toch eerst checken natuurlijk
        Aangezien ik al gelezen had dat relais ac5 of ac7 (een van beide) aanduiding moeten hebben om geschikt te zijn voor ontladingslampen te schakelen.
        En deze aanduiding vond ik op m'n timer-relais niet terug.
        Vandaar mijn vraag

        Comment


          #5
          Re: Relais met ingebouwde timer

          hmm.. dat weet ik eigenlijk niet.

          maar anders sluit je dit relais toch op een normaal relais aan als je hier niet snel achter komt dan heb je dat euvel ook niet hehe.

          anders gewoon even bellen naar waar je dit ding kan kopen.

          Comment


            #6
            Re: Relais met ingebouwde timer

            Als ik me niet vergis dient dit om op een din-rail te plaatsen , zoals de zekeringen in je (moderne) elektrokast. Deze timer is geschikt om kontaktoren of relais mee te schakelen.

            Dit is ideaal om in een schakelkastje te plaatsen maar er moet wel een relais of kontaktor achter om je lamp te schakelen.

            Comment


              #7
              Re: Relais met ingebouwde timer

              Beste Copro,

              Ik had hetzelfde idee met mijn 400watt hps lamp. Destijds heb ik een heel bord in elkaar gezet, of het dezelfde relais is weet ik niet. Het werkte goed, alleen vroeg ik me af of ik niet inleverde op me wattage door de veelheid aan schakelingen. Daarnaast is het veel werk en naar mijn idee niet veilig. Je kan beter een veilige kopen voor mssn 20 euro meer. https://www.growshoponline.nu/index....mart&Itemid=14
              Waarom onnodig risico's lopen?
              Greetz

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Relais met ingebouwde timer

                  Ahh oke, je hebt het goed doordacht aangepakt zo te horen Ook nog een vakmeester bij de hand, kan niet meer fout gaan
                  Safety above all!!

                  Greetz

                  Comment


                    #10
                    gloeilampen of een vuurtje van 2000watt mee kunnen schakelen, maar bvb TL's of ontladingslampen zijn inductieve lasten en die laten in 1-2-3 je contacten vastbranden als je niet 't geschikte materiaal gebruikt.

                    In je achterhoofd houden: niet alleen rekening houden met de maximale stroom van je materiaal, maar ook kijken wat voor type last je er wil mee schakelen.

                    groeten

                    Comment

                    Bezig...
                    X