Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hulp bij vsa.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hulp bij vsa.....

    Korting op 420shop
    halloow..

    ik heb een beetje hulp nodig. ik heb paar weken geleden via marktplaats een lamp gekocht compleet met armatuur. maar die was (waarschijnlijk) door te tnt te hard neer gegooid dus kwam de lamp in stukjes uit de doos.
    maar nu heb ik de vsa en alles wat er in zat eruit gehaald. maar nu wil ik weten of zoiets snel kapot gaat of dat ik het gewoon nog kan gebruiken. en ik wou graag weten of alles wel goed aangesloten is.. want het groen/geel draadje van de stekker zit nergens op aangesloten.

    hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.. ??

    mvg jamal
    Attached Files

    #2
    Re: hulp bij vsa.....

    groengeel is je aardlek draad, deze zou ik wel aansluiten als ik jouw was stukje veiligheid, en mag ergens op het metalen frame van de VSA vastgezet worden.
    De lamp zal het wel doen zonder alleen is het wel lekker dat als je sluiting krijgt dat de stroom er af gaat via de aardlek schakelaar.

    Verder een kwestie van proberen, nieuwe lamp erin en......
    of er iets stuk is is lastig te zeggen zo, maar het is natuurlijk geen stuiterbal
    Last edited by Debiel; 9 November 2009, 23:23.

    Comment


      #3
      Re: hulp bij vsa.....

      bedankt..

      maar zitten de draadjes voor de rest wel op de juiste plek goed aan gesloten enzo?.. en de draadjes van de condensator zitten ook nie zo vast... misschien dat ik beter een nieuwe condensator aanschaf (ziet er een beetje verot uit..)

      Comment


        #4
        Re: hulp bij vsa.....

        ik ga er toch van uit dat de lamp voorheen werkte, dus dont fix what is not broken, sowiezo ben ik geen voorstander van erg gebruikt spul idd ook ivm levensduur condensator etc, plus teveel kroonsteentjes in deze setup imho, en de kosten van een 400w setje nieuw zijn ook niet meer astronomisch... maar who am i

        succes in iedergeval

        Comment


          #5
          Re: hulp bij vsa.....

          Ik raad je ten strengste aan een nieuwe te kopen, dit is echt al een van de oudste dat ik ooit al gezien heb
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment


            #6
            Re: hulp bij vsa.....

            hahaha ok bedankt.. nu weet ik het zeker dat k hem weg flikker.... zat nou net nie op zo'n berichtje te wachten

            mja veiligheid boven alles!!!

            bedankt!!

            Comment


              #7
              Re: hulp bij vsa.....

              Oorspronkelijk geplaatst door Debiel View Post
              maar who am i
              mister pro

              Comment

              Bezig...
              X