ventilator met grote mond indimmen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • pandemon
    Advanced Stoner
    • Oct 2009
    • 58

    #1

    ventilator met grote mond indimmen

    Korting op 420shop
    ken mensen die een probleem hiermee hadden en dit is mijn oplossing .. misschien heeft een ander er wat aan.

    probleem.. (zwenk)ventilators die te veel lucht verplaatsen.

    oplossing... zaag de bladen korter
  • kweker
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2009
    • 1389

    #2
    Re: ventilator met grote mond indimmen

    of koop een kleinere...........
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

    Comment

    • Prutser
      Retired
      • Dec 2008
      • 622

      #3
      Re: ventilator met grote mond indimmen

      of dim hem....

      Comment

      • kweker
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2009
        • 1389

        #4
        Re: ventilator met grote mond indimmen

        of bedek hem een stukje
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

        Comment

        • pandemon
          Advanced Stoner
          • Oct 2009
          • 58

          #5
          Re: ventilator met grote mond indimmen

          of je zaagt er wat van af...

          Comment

          • Debiel
            Retired
            • Aug 2009
            • 452

            #6
            Re: ventilator met grote mond indimmen

            ik heb eens ergens gelezen dat je ook een stuk van de bladen af kunt zagen

            heb trouwens ook gehoord dat je het ook niet kunt doen, maar dat moet je dus helemaal zelf weten, persoonlijk zou ik het gewoon doen als je dat zou willen, maar dat is persoonlijk dus daar hebben jullie verder helemaal niets aan.

            ohja, dat topic staat hier : http://jointjedraaien.nl/wietforum/s...6946#post96946

            Tsjuus en de groeten tuus

            Comment

            • devils haze
              Banned
              • Aug 2009
              • 965

              #7
              Re: ventilator met grote mond indimmen

              ik sluit me aan bij kweker een stukje bedekken is het efficientste want wat dalijk als je wel de volle klracht van de ventilator nodig hebt ???
              dan heb je stukken bladen wat je erop kan gaan plakken das dus geen optie afplakken voor de helft maakt niet uit of je links/rechts/boven/onder afdekt als je maar de helft afdekt

              Comment

              • olivier
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Aug 2009
                • 800

                #8
                Re: ventilator met grote mond indimmen

                yep gewoon afdekken en eumh deb .. ^^

                Comment

                Bezig...