Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnen met wiet kweken!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginnen met wiet kweken!!

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ben van plan om 3 lowryders binnen te kweken met 2 TL lampen met kleurcode 33 voor groei en en die andere voor bloei weet ik even niet. Nu was mijn vraag hoe groot de kast dan moet worden. Ik wil ventileren met 2 pc koelertjes en het behangen van de binnenkant met aluminiumfolie. Het is voor de lol en als hobby en heb een klein budget dus hoe zou ik het, het beste kunnen aanpakken?

    Zo`n 80 euro wil ik totaal uitkomen. Zonder de kleine dingen zoals alu-folie enz.

    Zaadjes: http://www.dutch-headshop.com/lowryd...den-p-459.html

    gr. jerry

    #2
    Re: Beginnen met wiet kweken!!

    waarom neem je niet 3 spaarlampen en Lowriders kunne meteen in bloei dus je heb maar 3 lampjes nodig.
    je kan een keukenkastje ombouwen of en andere kast.
    Lees is wat kweek verslagen hier
    suc6
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Beginnen met wiet kweken!!

      TL kleurcode voor bloei is 827. TL werkt prima voor de groei als je plantjes nog klein zijn. TL licht verlies snel aan intensiteit naarmate de aftand tot de lamp groter word. Na zoon cm of tien is er al bijna geen bruikbaar licht meer over. SL heeft een wat betere dieptestraling en is effectief tot zoon 40 cm. Voor de bloei is het dus aan te raden om er dan ls bij tehangen (warmwit) dit kan ook prima in combi dus tl en sl.

      Je lowryder word ongeveer zoon 40 cm hoog. hierbij moet je de hoogte van je pot tellen en de plaats an afstand die je lampen in beslag nemen. Het is prettig om wat meer hoogte te hebben mocht de plant toch wat meer strekken dan heb je toch nog wat speling.

      Comment


        #4
        Re: Beginnen met wiet kweken!!

        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
        waarom neem je niet 3 spaarlampen en Lowriders kunne meteen in bloei dus je heb maar 3 lampjes nodig.
        je kan een keukenkastje ombouwen of en andere kast.
        Lees is wat kweek verslagen hier
        suc6
        Oke dan ga ik voor de 3 spaarlampen, is dat trouwens niet een beetje weinig, als je drie planten hebt?

        En wat zou een goede grote voor de kist zijn als ik 3 lowryders wil met spaarlampen?????

        gr. jerry
        Last edited by dejerry; 30 November 2009, 06:39. Reden: Iets vergeten!!! (DOM)

        Comment

        Bezig...
        X