Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar het stinkt is het warm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Waar het stinkt is het warm

    Korting op 420shop
    Ik kreeg laatst het idee om door de uitgaande lucht te koelen de geur te verminderen. Uitgaande van het gezegde: "waar het stinkt is het warm"

    Heb geen idee of het werkt, maar het is een poging waard.
    Ik ga proberen om de uitgaande ventilator de lucht door een buis te laten blazen die door koud water loopt.

    Mijn planten zijn nog lang niet groot genoeg om een dergelijke geur uit te scheiden, maar ben er liefst op tijd bij.

    Foto's volgen

    Groet!
    dikke4ed
    ʁɚɩɊ ♂

    #2
    Re: Waar het stinkt is het warm

    Plaats toch gewoon een degelijk filter en je hebt geen stank

    Comment


      #3
      Re: Waar het stinkt is het warm

      Dat kan maar als het werkt is het beter
      ʁɚɩɊ ♂

      Comment


        #4
        Re: Waar het stinkt is het warm

        En waarom zou je geur verdwijnen, dat water gaat toch de geur niet opnemen?
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment


          #5
          Re: Waar het stinkt is het warm

          Dat kan maar als het werkt is het beter

          Comment


            #6
            Re: Waar het stinkt is het warm

            Gezondheid... ik stem voor een (homemade) koolstoffiltertje

            heb der ook 1 en mn growkastje staat pontificaal in mn woonkamer.... Zolang ik niemand wat zeg, is der niemand die wat weet omdat je compleet niks ruikt met een juiste filter. Doe ik de deur open of neem ik een dame uit de kast dan vult de geur binnen 2 minuten mn hele woonkamer....

            Water kan prima gebruikt worden om af te koelen, maar minimaal 80% van de lucht zal simpelweg als bubbels door je water trekken, mogelijk een klein deel inkrimpen door de afkoeling, maar dit houd niet in dat de geurmoleculen ook compleet stil komen te staan of geabsorbeerd worden door het water.

            My 2 cents, nu hebk hoofdpijn
            sigpic
            Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

            Comment


              #7
              Re: Waar het stinkt is het warm

              was ook niet de bedoeling dat het geabsorbeerd zou worden, maar dat door het koelen van de lucht de geur/damp neer te laten slaan, dan kan je het gewoon opvegen ofzo
              even voor de duidelijkheid, ik heb geen idee waar ik mee bezig ben.
              Ben net begonnen met groene praktijken. En ik hoop door proberen en veel lezen een paar groene vingers te krijgen.

              Dikke4ed
              Last edited by Dikke4ed; 17 December 2009, 16:35. Reden: onjuist geformuleerd
              ʁɚɩɊ ♂

              Comment


                #8
                Re: Waar het stinkt is het warm

                Oorspronkelijk geplaatst door Dikke4ed View Post
                ik heb geen idee waar ik mee bezig ben.
                Ben net begonnen met groene praktijken. En ik hoop door proberen en veel lezen een paar groene vingers te krijgen.

                Dikke4ed
                Begin alvast met vele uren te lezen op dit forum en andere fora, je wil tenslotte dat je kweekje wat opbrengt, dat er geen flikken aan je deur staan en dat je huis niet in de fik vliegt. Maw,je moet je plantjes geven wat ze nodig hebben, je wil geen geuroverlast en je wil geen problemen met je electra....lezen,lezen en nog is lezen

                Comment


                  #9
                  Re: Waar het stinkt is het warm

                  Ik heb nog nooit gehoord van de gezegde
                  NLX outdoor kweek 2011
                  Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                  De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                  Comment

                  Bezig...
                  X