stank kweek tent

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ira
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 128

    #1

    stank kweek tent

    Korting op 420shop
    hoe erg ruik je een kweektent nu eigenlijk?
    ik heb er 1 gekocht maar ben benieuwd wat de geur overlast daadwerkelijk is
  • Smoking Fifi
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2009
    • 1362

    #2
    Re: stank kweek tent

    Hehe als je geen koolstoffilter gekocht heb wacht maar af in week 5 bloei

    Beste advies een koolstoffiler die zwaar genoeg is en dan heb je geen last van ontsnappende geurtjes
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment

    • Izthewiz13
      Senior Grower
      • Jul 2009
      • 950

      #3
      Re: stank kweek tent

      Kweek hier zonder koolstoffilter ik vind dat onnodig tot 15 dames.
      Verder kan ik niet zeggen wegens geen ervaring ermee. Maar ik heb ng nooit last gehad van geuroverlast ofz.

      Comment

      • Smoking Fifi
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2009
        • 1362

        #4
        Re: stank kweek tent

        Denk dat je toch wel last hebt van een verstopte neus dan
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #5
          Re: stank kweek tent

          hoe erg ruik je een kweektent nu eigenlijk?
          lol die tent zal nieuw ruiken als ze uit de verpakking komt.

          Wat in je tent zit zal ook ruiken, je schoonmoeder, of bepaalde planten produceren idd ook geur.

          Comment

          • BoboShanti
            Retired
            • Jan 2010
            • 7

            #6
            Re: stank kweek tent

            Oorspronkelijk geplaatst door monty
            lol die tent zal nieuw ruiken als ze uit de verpakking komt.

            Wat in je tent zit zal ook ruiken, je schoonmoeder, of bepaalde planten produceren idd ook geur.

            Comment

            • willemwever
              Retired
              • Jan 2009
              • 7

              #7
              Re: stank kweek tent

              Hoi,

              Gebruik altijd een koolstof filter met een afzuiging die minmaal op 30% draait continu.

              Zo krijg je onderdruk zodat er geen geur ontsnapt.
              Of je moet midden in een weiland wonen, maar geen filter is wel heel erg dom.

              Of je nu 1 of 15 planten hebt.

              ruiken ga je het en dan nog maar te zwijgen bij het knippen.

              Zou zonde zijn als je mensen op bezoek krijgt omdat je geen paar tientjes wilt uitgeven voor een filter.

              Comment

              • jehsd
                T.H.C. Master
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 513

                #8
                Re: stank kweek tent

                Met een goede afzuiging en filter ruik je 0,00000000000000
                stond er ook versteld van hier ruik je niks alleen als tent open !!!

                Investeer hierin dan gaat je hobby veel langer mee!!

                Groetjes,
                Geniet van iedere dag!!

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Re: stank kweek tent

                  Das niet helemaal waar ik ken mensen die een mooie tent hebben met goede afzuiging en nu half weg de bloei ruik je toch wel wat in huis hoor.

                  Suc6
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • Jona
                    Retired
                    • Jun 2008
                    • 2797

                    #10
                    Re: stank kweek tent

                    Ik moet Bella gelijk geven, al ruikt het in mijn geval altijd naar alsof je in een dennenbos rondloopt. Wel opmerkelijk fris voor als je binnen bent maar zeer aangenaam, met een koolstoffilter dan welteverstaan . Toch een must have, anders krijg je al snel mensen die onraad ruiken

                    Greetzzz

                    Jona

                    Comment

                    • jehsd
                      T.H.C. Master
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2009
                      • 513

                      #11
                      Re: stank kweek tent

                      ik ruik echt 0,0 hoor!!!
                      Geniet van iedere dag!!

                      Comment

                      • Jona
                        Retired
                        • Jun 2008
                        • 2797

                        #12
                        Re: stank kweek tent

                        Bij mij is het een ideaal middel om mijn kot een fris geurtje te geven. Het ruikt er altijd minder muf dan anders als er plantjes staan, meer kan ik niet zeggen

                        Comment

                        Bezig...