Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cooltubes in secret jardin 150

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    cooltubes in secret jardin 150

    Korting op 420shop
    Ik heb hier nog een secret jardin tentje liggen van 1.5mx1.5m en 2m hoogte en heb ook 2 cooltubes en 600W lampen liggen + een buisventilator (380m3).

    Ik zou lucht van buiten de tent gebruiken om de lampen koelen en de warme lucht weer buiten de tent afvoeren.

    Nu vraag ik me af, wat voor extra koeling zou ik nog nodig hebben zodat ik niet boven de 28 graden kom.

    Zou ik toekomen met nog een extra buisventilator?

    Iemand ervaring met zo'n setup?

    #2
    Re: cooltubes in secret jardin 150

    Als je 1 600 watter en je afzuiger constant aanzet zal het niet te warm worden.. of wel?
    Je kan ook je afzuig slang direct naar buiten voeren. Dan zal het zeker niet te warm worden. Althans bij mij niet. Te koud zelfs!
    Battle the Ocean!

    Comment


      #3
      Re: cooltubes in secret jardin 150

      Oorspronkelijk geplaatst door JustLooking View Post
      Ik heb hier nog een secret jardin tentje liggen van 1.5mx1.5m en 2m hoogte en heb ook 2 cooltubes en 600W lampen liggen + een buisventilator (380m3).

      Ik zou lucht van buiten de tent gebruiken om de lampen koelen en de warme lucht weer buiten de tent afvoeren.

      Nu vraag ik me af, wat voor extra koeling zou ik nog nodig hebben zodat ik niet boven de 28 graden kom.

      Zou ik toekomen met nog een extra buisventilator?

      Iemand ervaring met zo'n setup?

      niet te lastig doen en gewoon extra fan erin stoppen dan heb je er geen last van,je moet wel ervoor zorgen dat de temp buiten de tent altijd lager is dan die van binnen de tent zodat er een temp van binnen naar buiten plaatsvind,dit zal lastig worden in de zomermaanden.en in de wintermaanden ook want dan heb je de kans dat er juist teveel energie naar buiten stroomt.

      goed opletten,en de temp goed bijhouden.

      Comment

      Bezig...
      X