Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekverslag amnesia in scrog

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kweekverslag amnesia in scrog

    Korting op 420shop
    Hallo dit word mijn eerste kweekje in een knap hok we gaan het proberen met 20 stekjes op potten van 9.5 liter special mix aarde 2x 600 hps 1000 k afzuiger en vrij grote koolstof filter .ben begonnen 10012010 18uur ben van plan een dag of tien te groeien gaat vooralsnog lekker .de dames krijgen nu alleen nog root juize bio bizz en ga de hele voedingslijn gebruiken.deze afbeelding is na 5 dagen 18 uur heb inmiddels bij de wat grotere dames war weggesnoeit van onderen.
    Attached Files
    Last edited by hausman; 18 January 2010, 07:07.

    #2
    Re: kweekverslag amnesia in scrog

    jah...ziet er wel grapig uit alleen je geeft aan: inmiddels de wat grotere dames weggesnoeid van onder????????

    waarom dat als ik vragen mag...mijn idee lijkt het dat ze daardoor stress krijgen en zker als ze nog maar 5 dagen staan uiteindelijk of zie ik dat verkeerd?? geen idee....ik snap dus niet waarom.
    Verder de opstelling klinkt leuk......... dus zal geregeld kijken....lol..........
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

    Comment


      #3
      Re: kweekverslag amnesia in scrog

      wellicht een beetje te vroeg, maar wil dat ze zich meer concentreren op takken boven in laat ze in totaal tien dagen max twee weken groeien.ik was van plan om een paar dagen voor de bloei te toppen .is dit ok mede kwekers.
      Last edited by hausman; 18 January 2010, 16:15. Reden: nieuwe foto`s

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: kweekverslag amnesia in scrog

          Oorspronkelijk geplaatst door hausman View Post
          wellicht een beetje te vroeg, maar wil dat ze zich meer concentreren op takken boven in laat ze in totaal tien dagen max twee weken groeien.ik was van plan om een paar dagen voor de bloei te toppen .is dit ok mede kwekers.
          smoken in de regen is ..........hoeveel groeien ze nog door nadat je je planten topt bij ongeveer 20 cm☼☼☼↕
          o ja hier zijn ze tien dagen oud en gemiddeld 15 cm groot nog niets mee gedaan alleen wat van die kleine takjes weggehaald van onderen word toch altijd beetje fluffy .greetings smokey sailor
          Attached Files
          Last edited by hausman; 18 January 2010, 17:48.

          Comment


            #6
            Re: kweekverslag amnesia in scrog

            Ik ga ook aan de Bio Bizz, dus ik ga eens kijken hoe jij dat gaat doen.
            Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
            Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

            Comment

            Bezig...
            X