Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerst kweekverslag 5 pp 2 x 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerst kweekverslag 5 pp 2 x 600 watt

    Korting op 420shop
    hallo mensen

    hier mijn eerste kweekverslag omdat ik wel wat hulp kan gebruiken aangezien me eerste oogst niet zo best was

    mijn setup:
    kweektent 120x120x200
    2x 600 watt lampen
    afzuiging en inblaas wee ik de capiciteit niet van had het hele zwikkie overgekocht

    heb nu 5 pp stekken geplant en heb ze nu ongeveer 5 dagen staan hier wat foto's van mijn tent met spullen en mijn dames


    mijn tentje

    mijn dames 5 dagen in de groei


    again

    lampjes en afzuiging

    sorry voor de mindere foto's kwam door het licht volgende keer maar ff als de lampjes net uit zijn


    alle info commentaar is welcome

    #2
    Re: eerst kweekverslag 5 pp 2 x 600 watt

    hier een leuk foto'je van vorige lading was minder maar was maarmet 1 lamp

    Comment


      #3
      Re: eerst kweekverslag 5 pp 2 x 600 watt

      2 x 600 wat met 5 planten , hhhhmmmm dan zou ik ook echt een paar speciekuipjes regelen , en een paar joekels voorgroeiien !!! dan loont het zich , heb zelf in het begin ook altijd pp gehad en vind het tot nu toe het mooiste soortje om te kweken , een makkelijk soortje (wel sativa dominant) en je kunt er mega oogsten vanaf haln mits het ook een goeiie kwaliteit stekken is , tis altijd gokken maja succes gr batssman ps vertel eens wat meer ! wat voor aarde gebruik je ? hoe lang ga je ze voorgroeiien ? heb je een ph set ? enz enz

      Comment


        #4
        Re: eerst kweekverslag 5 pp 2 x 600 watt

        Netjes en wat batssman al zei, je mag zeker grote potten gaan neerzetten want 2 x 600W beloofd wat te gaan worden! Ik ga je iniedergeval volgen.

        Comment


          #5
          Re: eerst kweekverslag 5 pp 2 x 600 watt

          wou eigelijk amnesia hebben maar aangezien dit me tweede keer is en nog niet veel verstand der van heb kon ik maar beter voor de pp gaan zei een gappie van me
          zodoende maar hier de aarde en voedingen die ik gebruik

          terra canna profasional aarde

          rhizotonic voor wortel stimulatie

          terra groei en bloei voeding

          canna pk13/14


          maar jullie raden dus aan om echt een specie kuipen aan te schaffen
          en ph setje heb ik nog niet en moet ik echter snel aanschaffen maar komt zeer snel
          alvast bedank voor jullie meningen hoor ik graag

          Comment


            #6
            Re: eerst kweekverslag 5 pp 2 x 600 watt

            veel succes!

            Comment


              #7
              Re: eerst kweekverslag 5 pp 2 x 600 watt

              zal ik wel nodig hebben

              Comment


                #8
                Re: eerst kweekverslag 5 pp 2 x 600 watt

                Hey bollzzzweed

                net als jij ben ik ook net begonnen 2 x 600w pfff das aardig wat voor 5 plantjes ik ga je zeker volgen.

                sucseven.
                world peace is possible

                Comment


                  #9
                  Re: eerst kweekverslag 5 pp 2 x 600 watt

                  Als je echt grote kuipen gebruikt neem bv 50L de plant heb je zeker geen ph meter nodig, koop je dan een organische voedingslijn en vergeet al dat afzuren, een bat-mix als grondje en 5 weken wachten met voederen en je bent vertrokken..
                  Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                  A. The cop!

                  Comment


                    #10
                    Re: eerst kweekverslag 5 pp 2 x 600 watt

                    Oorspronkelijk geplaatst door Smoking Fifi View Post
                    Als je echt grote kuipen gebruikt neem bv 50L de plant heb je zeker geen ph meter nodig, koop je dan een organische voedingslijn en vergeet al dat afzuren, een bat-mix als grondje en 5 weken wachten met voederen en je bent vertrokken..


                    Helemaal mee eens!

                    Comment


                      #11
                      Re: eerst kweekverslag 5 pp 2 x 600 watt

                      oke dus al ik het goed begrijp zijn die 25 liter potten te klein

                      als ik ze 3 tot 4 weken laat voor groeien krijg ik toch wel aardige bomen dacht ik zelf zo dus heb nog voldoende tijd om eventuweel 50 liter potten te halen

                      nou bedank voor jullie info en zal van de week de dames weer ff op de foto nemen maar dan met licht uit zodat der geen strepen in de foto's staan

                      Comment


                        #12
                        Re: eerst kweekverslag 5 pp 2 x 600 watt

                        Ik denk ni da je 5 metselkuipen van 50 liter op een ruimte van 120x120 krijgt. 25 liter is immers groot genoeg. Kzou ze wel toppen en zeker 5 weken laten voorgroeien of uw 2de lamp wordt overbodig.

                        Comment


                          #13
                          Re: eerst kweekverslag 5 pp 2 x 600 watt

                          behoorlijk wat powe voor die plantjes inderdaad ,
                          zet ze maar in lekker grote potten dat je mooie struikjes krijgt met hele vette toppen

                          hehe
                          grtz

                          Comment


                            #14
                            Re: eerst kweekverslag 5 pp 2 x 600 watt

                            hallo hier weer ff een kleine update nu in dag 12 van mijn dames in de groei

                            gaat na mijn meining erg goed met ze had gisteren een fim/top poging gedaan kijken hoedat uitpakt verder de temp lampen aan 26 a 27 graden lampen uit 21 a 22 graden

                            geef ze rhizotonic voor de wortelen om de 3 dagen 4ml op 1,5 liter water planten geef ik 0,6 liter water per dag verspreid over de 5 planten
                            daarbij doe ik ook de terragroei om de 3 dagen der bij die doe ik 6 ml op 1,5 water

                            vandaag wil ik ze gaan overpotten na de 25 liter potten

                            hier nog wat foto's van mijn jonge dames


                            alle info is nog steeds welkom

                            Comment


                              #15
                              Re: eerst kweekverslag 5 pp 2 x 600 watt

                              vandaag zoals gezegt overgepot hier de foto's


                              de buitenste planten geprobeerd te fimmen/toppen middelste gewoon zoals is is gelaten

                              twee gefimde/getopte dames

                              de dame in het midden niks aan gedaan

                              dames aan de andere buiten kant ook gefimt/getopt

                              sorry nog steeds van de strepen maar was te laat met foto's nemen licht was al aan en doe het met de telefoon dus

                              vraagje na hoelang zie ik of ze goed gefimt/getopt zijn hoor het graag
                              Last edited by bollzzzweed; 16 February 2010, 02:29.

                              Comment

                              Bezig...
                              X