Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste maal binnen, 3x Pure AK

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Eerste maal binnen, 3x Pure AK

    DAG 72
    Eerste plantje is klaar voor de oogst, zit intussen vol met bannaantjes en is amper nog verder gaan ontwikkelen sinds de eerste bannaantjes. Trichomes zitten op een mooie 60/40 troebel/amber en haartjes zijn voor 70/80 procent bruin geworden. Eerst twee dagen donker gegeven en laatste 3 dagen ook geen water meer. Het knippen heb ik heel ruw gedaan(enkel de grote bladen), eerst drie dagen laten drogen dan details wegknippen.

    De andere twee zijn nog niet helemaal klaar. Het tweede hermafrodietje moet vermoedelijk nog een weekje, de andere enige nog zuiver vrouwlijke plant, ook die die het meest achterkomt qua ontwikkeling, kan nog wel een weekje of 3 hebben.

    DAG 80
    DAG 82
    Eerste degustatie van de wiet gedaan met enkele vrienden. Viel goed in de smaak. De wiet verspreid een aangename fuitige geur voor het verkruimelen en een zeer sterke scherpe geur na het verkruimelen. Eens aan het branden komt een heel ander aroma vrij, beetje skunk achtig. De smaak is extreem zoet, beetje houterig bij momenten met een nasmaak die me doet denken aan de nasmaak die je bij het eten van bananen hebt (sorry, kan het niet anders omschrijven). De high is zeer aangenaam en komt behoorlijk snel en hard aan.
    Enkele reacties:
    "Ik ben helemaal weg, woaw"
    "Een van de betere wietjes die ik de laatste tijd heb mogen roken"
    "Nu drie trekken genomen en kben volledig weg"
    "Wat een smaak, net een stuk fruit!"
    "Ruikt nog 'vers' maar nu al een ongelofelijk lekkere smaak"
    "kuch kuch kuch kuch, got to try and take another pull....kuch kuch kuch"

    Ondanks het feit dat ik met een hermafrodiet zat maakt de plant zijn naam van 'one hit wonder' dus toch waar. Ik heb in het totaal van die plant denk ik rond de 70 gram, waarvan 30 gram echt goeie wiet, dan een gram of 25 gewone wiet en de rest(gram of 15 kleine plukjes) gebruik ik om wat boter van te maken. Ik zat even met schrik toen de eerste banaantjes opdoken maar is toch blijkbaar allemaal goed gekomen. Ben eens benieuwd wat die tweede plant zal geven eens droog, want die heeft een nog veel heftiger aroma en heeft veel mooiere toppen kunnen ontwikkelen.

    Kortom, hier zit een tevreden stoner. In bijlage enkele fototjes van die eerste en tweede plant tijdens en na het drogen.
    Attached Files

    Comment


      #32
      Re: Eerste maal binnen, 3x Pure AK

      Gelukkig viel het allemaal nog mee. Laat het smaken!

      Grtjs,
      The more I see, the less I know, the more I like to let it go

      Comment


        #33
        Re: Eerste maal binnen, 3x Pure AK

        Mooi op tijd klaar voor een geslaagd 4/20.

        Enjoy!!

        Comment


          #34
          Re: Eerste maal binnen, 3x Pure AK

          netjes van een plant 70 gram is best veel
          laat het smaken

          Comment

          Bezig...
          X