Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste binnekweekje 3x lowryder 1# door KeizerinB

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste binnekweekje 3x lowryder 1# door KeizerinB

    Korting op 420shop
    beste stoners ,

    Eindelijk na 2 weken wachten heb ik 10 lowryder 1# zaadjes binne gekregen, ze zijn niet feminized dus het is afwachten.

    Ik heb 3 zaadjes in een tupperware doosje tussen een vochtig laagje keukenrol gestopt en nu 2 daagjes later zijn ze een klein beetje open en steekt er bij alle drie en klein mini wortelte uit.
    Ik laat ze nog even een dagje groeien en dan worden ze geplant in van die kleine plastic plantenpotjes [met stekgrond] zodat als ze groot genoeg zijn ik ze makkelijk kan over potten in een 18L pot.
    In de 18L pot komen ze in mijn serre te staan lekker achter het raam.

    De plastic potjes staan in een oud aquarium van 30/30/60 waarin een TL lamp zit, in de deksel zitten aan de achterkant gaten voor lucht toe en afvoer.

    verder is dit vooral een lowbudget kweek en wou ik gewoon een keer proberen of ik ook wat voor mezelf en mijn vriend kon laten groeien.

    ik probeer zo snel mogelijk wat foto's te maken maar aangezien mijn camera kapot is moet ik even kijken of ik wat mooie kan schieten met mijn mobiel

    Ik wens iedereen een fijne dag en veel sucses met je eigen kweek [als je die heb]
    Groetjes,
    KeizerinB

    #2
    Re: Eerste binnekweekje 3x lowryder 1# door KeizerinB

    Veel succes met jullie kweek. Ben al benieuwd naar de foto's

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Eerste binnekweekje 3x lowryder 1# door KeizerinB

      ben ook benieuwd maar hoort dit niet in micro???

      Een serre lijkt me geen micro. Worden nu wel ff voorgetroken binnen onder tl maar gaan dan de serre in dus laat hier maar staan.

      Grtz
      Monty
      Last edited by monty; 12 April 2010, 18:28.

      Comment


        #4
        Re: Eerste binnekweekje 3x lowryder 1# door KeizerinB

        Leuk hoor hee toch dat wc papier he lol .

        Veel suc6 en dat je mooie boompjes mag kweken .

        Greetzz GG

        Comment


          #5
          Re: Eerste binnekweekje 3x lowryder 1# door KeizerinB

          vell succes met je kweekje KB

          Comment


            #6
            Re: Eerste binnekweekje 3x lowryder 1# door KeizerinB

            Goeie morge allemaal,

            Net weer even snel mn zaadjes bekeken en via de webcam foto's gemaakt.
            Ik vind het wel jammer dat ze niet echt snel ontkiemen maja ik wacht geduldig af

            enjoy ,

            KB

            zaadjescollage..jpg
            Attached Files

            Comment


              #7
              Re: Eerste binnekweekje 3x lowryder 1# door KeizerinB

              Beetje geduld hoor ze gaan toch goed .

              Greetzz GG

              Comment


                #8
                Re: Eerste binnekweekje 3x lowryder 1# door KeizerinB

                suc6!!

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste binnekweekje 3x lowryder 1# door KeizerinB

                  ja mensen weer een kleine update,

                  ten eerste iedereen bedankt voor de reacties

                  Ik ben zelf iemand die vaak van plan verandert en ik heb nu weer wat kleine aanpassingen waar ik mee bezig ben.
                  Ik heb mijn 18Liter potten geruilt voor 13 liter potten, simpel weg omdat ik die 18Liter lelijk vond en ze totaal niet in de kamer paste [echt weer een vrouwen ding] en 13Liter is ook genoeg.
                  Verder ben ik mijn aquarium weer wat aan het pimpen omdat er toch niks meer in zit.
                  Ik ga de binnekant met folie beplakken maar ik laat de voorste ruit zonder folie zodat ik mn plantjes nog in de gaten kan houden.
                  Tevens heb ik net ook wat stekgrond, mestkorrels, nog wat kleine plasticpotjes en een nieuwe plantensproeier gehaalt want de andere is deze ochtend gesloopt.
                  terwijl ik bezig ben met het 'pimpen' maak ik wel wat foto's en dan drop ik die zo snel mogelijk hier.

                  Groetjes ,
                  KB

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste binnekweekje 3x lowryder 1# door KeizerinB

                    komt in orde, zaadjes zijn op de goede weg.

                    groene groeten

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste binnekweekje 3x lowryder 1# door KeizerinB

                      Goeie morge maar weer,

                      Er is nogal iets fout gegaan.
                      Gisteren had ik na het controleren van de zaadjes besloten om ze te gaan zaaien in hun begin potjes.
                      Toen ik weg liep om de zaai/stek grond te halen heeft mijn zoontje de zaadjes gepakt en er 2 kapot geknepen
                      ik heb er gelukkig 1 kunnen redden en die gelijk in een potje met zaai/stek grond gestopt, een beetje water overheen gespoten met de plantenspuit en nu maar wachten.
                      Misschien dat ik over een weekje nog wat zaad laat ontkiemen want 1 plantje vind ik toch wel weinig .

                      groetjes,

                      KB

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste binnekweekje 3x lowryder 1# door KeizerinB

                        Nieuwe update.

                        Het plantje heeft gisteren zijn kopje boven de grond uit gestoken, ik had niet verwacht dat dat al zou gebeuren na 2-3 dagen
                        Vandaag komt hij al iets meer dan 1 cm boven de grond uit en begin mooi recht naar bven te groeien.
                        Verder heb ik gisteren weer 3 lowryder #1 zaadjes in een bakje met water en keukenrol gelegt.

                        groetjes,
                        KB

                        Comment


                          #13
                          Re: Eerste binnekweekje 3x lowryder 1# door KeizerinB

                          succes met je kweekje!

                          een lowryder #1 heeft niet meer dan 2 liter nodig

                          groetjes van EOG

                          Comment


                            #14
                            Re: Eerste binnekweekje 3x lowryder 1# door KeizerinB

                            hoi hoi,

                            Ik weet dat ze maar een 2 liter pot nodig hebben maja dacht data ls ze misschien in een grote pot zaten ze groter zouden worden [haha]
                            misschien koop ik voor de lowryders toch wat kleine potjes en zet ik in me grote potten andere planten.
                            het plantje is trouwens aardig aan het groeien, al weer 5,5 cm groot en de eerste echte weedblaadjes komen er al aan.
                            deze foto is gisteren genomen.
                            4CMplantje..jpg

                            groetjes

                            KB

                            Comment


                              #15
                              Re: Eerste binnekweekje 3x lowryder 1# door KeizerinB

                              Hey there Hi there ^^

                              Weer een Mini update, ik heb van een vriend van me zaadjes gekregen die hij zelf had gekweek, bigbud zaden.
                              We wisten beiden niet zekker of ze het goed zouden doen aangezien het de eerst ekeer was dat hij zaadjes probeerde te krijgen, ik heb ze alle 20 [die ik had gekregen] tegelijk laten ontkiemen [dit was woensdag de 28ste].
                              Na 2 dagen [vrijdag 30] was er een zaadje die wel ontieglijk snel was gegroeit [ik heb hem/haar ook tot Royal benoemd] , het worteltje was iets langer dan 1CM! de andere gaan jammer genoeg minder snel en bij sommige zit er nu na 4 dagen een worteltje aan van niet langer dan 3 mm
                              Het zaadje met de wortel van een centimeter had ik vorige week vrijdag [de 30ste] gelijk in een potje met aarde gestopt en vandaag kwam het plantje al weer boven de grond ! go Royal !
                              mijn lowryder groeit ook goed hij/zij heeft zekker al 12 blaadjes [lobblaadjes meegetelt] ! en is rond de 15 CM hoog.
                              Ik heb hem vandaag een heel klein beetje voeding gegeven , of het veel gaat helpen weet ik niet.
                              thnx voor het lezen

                              groetjes,
                              KB

                              ps: waneer krijgt een Lowryder ongeveer zijn geur?


                              Dit is mijn lowryder nu [alleen de blaadjes dan] , van het andere plantje maak ik binnekort wel een foto
                              Foto0327.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X