Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mijn eerste kweek

Korting op 420shop
    Hallo allen,

Ik ben net begonnen met mijn eerste kweekje. 1x northern light, de rest is onbekend.
    Ik ken een ouwe die beweert dat de zaadjes al 10 jaar in z'n kast lagen. Waarheid of niet maar ze kiemden als een trein. Het is een ouwe hippie dus waarschijnlijk is het sativa.

De kast heb ik gemaakt van m'n ouwe Ikea-kasten:
    Ondergrond: Een triplex plaat met blokken onder voor de verluchting. Bekleed met radiatorfolie.
    Zijkanten: Ikea kasten bekleed met radiatorfolie
    Achterkant: Oude muurtegels bekleed met radiatorfolie
    Voorkant: Ikea kasten waar ik langs de rechter zijde scharnieren heb bevestigd en langs de linker zijde L-beugels voor het vaste gedeelte. Hoogglans lak.
    Onder links zit een opening waar de lucht binnenkomt van een ventilator.
    De kieren zijn opgespoten met zwarte siliconen.
    Aangezien ik al vele dingen liggen had heeft de kast me zo'n €40 gekost.

De lamp, filter, thermo/hygrometer, grond, potten en meststoffen kostten zo'n €330

De ontkiemde zaadjes werden geplant op 28/03. Ik ben dan ook direct aan het experimenteren geslagen. De potgrond mét additieven is blijkbaar niet gezond voor een stekje.De blaadjes gingen krullen door overvoeding.Ze hebben zich intussen hersteld. Ik heb er ook bewust voor gekozen om van bij het begin 12/12 te gaan omdat het de eerste keer was.
    Eerst kleintjes proberen, dan wat groter.
    Het is nog even wachten om te zien of het mannetjes of vrouwtjes zijn.

We doen ons best. Tips zijn altijd welkom!

Foto's in bijlage!

Groeten
    Attached Files

Re: Mijn eerste kweek

Ze hangen er redelijk slapjes bij , foto's vermoedelijk na het verpotten genomen?
    Voor de rest ziet het er prima uit ...veel kweekplezier!

Comment

Re: Mijn eerste kweek

Oorspronkelijk geplaatst door Salmonello View Post
      Ze hangen er redelijk slapjes bij , foto's vermoedelijk na het verpotten genomen?
      Voor de rest ziet het er prima uit ...veel kweekplezier!
      Nee toch niet. Aan wat kan dat liggen?
      's nachts zakt de temp er wel tot rond 15 graden, ik denkt dat dat iets te koud is.
      Bedankt

Comment

Bezig...
      X