Kweekje van Smoke. " Diesel & C99"

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Amneeshigh
    Retired
    • Apr 2010
    • 1145

    #16
    Re: Kweekje van Smoke. " Diesel & C99"

    Netjes hoor hele mooie planten .

    Greetzz GG

    Comment

    • Smoke75
      Wicked Stoner
      • May 2010
      • 218

      #17
      Re: Kweekje van Smoke. " Diesel & C99"

      Oke tijd voor wat nieuwe foto's .
      Het schiet eigenlijk best wel op vind ik , geen last van bizonderheden tot nu toe.








      Smoke

      Comment

      • Amneeshigh
        Retired
        • Apr 2010
        • 1145

        #18
        Re: Kweekje van Smoke. " Diesel & C99"

        Ze gaan geweldig toch houden zo man lekker hokkie vol.

        Greetzz GG

        Comment

        • bubblegummer
          Retired
          • May 2010
          • 13

          #19
          Re: Kweekje van Smoke. " Diesel & C99"

          Ziet er al netjes uit.
          Keep up the good work

          Grtz

          Comment

          • Chaz
            Senior Stoner
            Member
            • Apr 2010
            • 27

            #20
            Re: Kweekje van Smoke. " Diesel & C99"

            Ziet er prachtig uit! Keep it up!

            Gr. Chaz

            Comment

            • Smoke75
              Wicked Stoner
              • May 2010
              • 218

              #21
              Re: Kweekje van Smoke. " Diesel & C99"

              Zo weer tijd voor een Update , nieuwe foto's erbij .
              Plantjes even een beetje besproeid.





              ---Smoke---

              Comment

              • Smoke75
                Wicked Stoner
                • May 2010
                • 218

                #22
                Re: Kweekje van Smoke. " Diesel & C99"

                Oke alleen even snel wat foto's voor de mede-kwekers.






                Smoke

                Comment

                • kabouter flip
                  Banned
                  • Apr 2010
                  • 533

                  #23
                  Re: Kweekje van Smoke. " Diesel & C99"

                  mooooooooooooooooooooooooooooooooi man goed beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezig

                  Comment

                  • Deerriz
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2008
                    • 248

                    #24
                    Re: Kweekje van Smoke. " Diesel & C99"

                    Ik sluit me aan bij de kabouter, die dames zien er zeer gelukkig uit!
                    Uit interesse, wat zijn de afmetingen van je tent? En hoeveel watt lamp gebruik je nu feitelijk, 400 of 600?
                    Grtz

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #25
                      Re: Kweekje van Smoke. " Diesel & C99"

                      whoppa see of green
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • MotherGrower
                        Retired
                        • Mar 2010
                        • 177

                        #26
                        Re: Kweekje van Smoke. " Diesel & C99"

                        Jemig die kunnen zo in een tijdschrift zo strak zien ze eruit.(toch nie gefotoshopped hè hehehe, gein)
                        Goed bezig man! ( moet gezegd worden)

                        Gtrs MG

                        Comment

                        • Smoke75
                          Wicked Stoner
                          • May 2010
                          • 218

                          #27
                          Re: Kweekje van Smoke. " Diesel & C99"

                          Tijd voor een Update he met wat nieuwe foto's.
                          Overal stekken afgehaald en de plantjes staan nu op 12/12.






                          Smoke

                          Comment

                          • angel777
                            Cronic Grower
                            • Mar 2010
                            • 3409

                            #28
                            Re: Kweekje van Smoke. " Diesel & C99"

                            dat gaat de goeie kant op
                            ze zullen wel flink gaan stinken straks
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                            Comment

                            • Smoke75
                              Wicked Stoner
                              • May 2010
                              • 218

                              #29
                              Re: Kweekje van Smoke. " Diesel & C99"

                              Tijd voor wat nieuwe foto's.




                              De mannen zijn omgeknipt , 6 dames staan nu lekker bloemen aan te maken.
                              Nu is er dus duidelijk verschil want de C99 bloeit een stuk sneller.....
                              "t is jammer dat er nog geen geur-foto's bestaan want 't ruikt echt heerlijk in het tentje


                              Smoke

                              Comment

                              • Smoke75
                                Wicked Stoner
                                • May 2010
                                • 218

                                #30
                                Re: Kweekje van Smoke. " Diesel & C99"

                                oke toch weer een man ontdekt.
                                maar nu van de 9 plantjes toch 5 mooie dames.... had slechter gekund. "3 mooie C99's en 2 mooie Diesels"
                                natuurlijk wel stekken gemaakt ook van de mannen , nu kijken welke dames er doorgaan voor toekomstig moederschap.....





                                Smoke

                                Comment

                                Bezig...