Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Is er een mogelijkheid tot foto's wanneer de lamp net uit is? Zo kunnen we de kleuren beter zien
Ik denk wel dat ze een beetje strekken precies daar in het midden, hoever hangt je lamp?
Is er een mogelijkheid tot foto's wanneer de lamp net uit is? Zo kunnen we de kleuren beter zien
Ik denk wel dat ze een beetje strekken precies daar in het midden, hoever hangt je lamp?
Greetzzz
Jona
heu , zal men best es doen , die 2 zijn niet gestrekt da zijn amnesia's (100% sativa), al de rest is indica , daarmee het hoogte verschil
ziet er mooi uit, zeker met hps licht uit
toppen zijn toch al aan het aandikken, komt dik in orde denk ik!
zou je nog is bij je volgende update van elk soortje apart een foto maken^^?
je hoeft ze niet uit je kast te halen hoor, maar gewoon even aanduiden wat wat is:p
het enigste wat ik er uit kan halen is waar de amnesia staat hehe ziet er egt nice uit zon sativa maar aan de andere kant zon dikke indica ook wel hoor
even aanduiden wat wat is:p
het enigste wat ik er uit kan halen is waar de amnesia staat hehe ziet er egt nice uit zon sativa maar aan de andere kant zon dikke indica ook wel hoor
Nairez
is nochtans gemakkelijk hoor lol , links white rhino , rechts bubblelicious en vanvoor de amnesia's
vierkante potten zijn white rhino , de ronde bubblelicious (zo hou ik zo ook uit elkaar lol )
Comment