Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hollands hope binnen/buiten 1e kweek ever!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hollands hope binnen/buiten 1e kweek ever!

Korting op 420shop
    Ok.......daar gaat ie......

Dus ik 30 jaar oud, al 10 jaar niet geblowd, 2 kinderen verder heb besloten om weed te gaan kweken puur voor de fun! Mijn dochters heb ik wijs gemaakt dat het chinese tomatenplantjes zijn waarvan het heel lang duurt voordat de tomaatjes uitkomen. Levert wel wat leuke momenten op als er bekende over de vloer zijn en de planten herkennen en mijn dochters de visite een les biologie geven over het type plant.

Anyway.....genoeg geluld.......

Ik heb dus bij dutch head shop gekocht, 5 zaadjes hollands hope omdat ik heb begrepen dat dit een sterke plant is die wel een stootje kan hebben, echters schijnt het weed zelf niet supergoed te zijn maar daar doen we het niet voor.

Ik heb ook besloten om niet de speciale voedingen e.d. te gaan halen maar ben gewoon aan het bijvoeden met standaard vloeibare plantenvoeding, tevens heb ik wat tabletten plantenvoeding gekocht voor in de grond.

Bij het ontkiemen heb ik geen foto's gemaakt, echter waren ze wel alle 5 goed ontkiemt en heb ik ze in potjes gedaan in een standaard potgrond van het tuincentrum. Erna zijn er 4 omhoog gekomen en heb ik deze nadat ze 2 weken in een klein kweekkasje hebben gestaan (die je kan kopen voor 6 euro bij elke willekeurige intratuin.) overgepot in grote potten van 15 liter, ze zijn nu omhoog en in de breedte geschoten de afgelopen week!

Dit was op 16 mei net na het overpotten vanuit de kweekkas .

Ik kom er nu dus ook langzamerhand achter dat 1 zo goed als zeker een mannetjes is mischien dat ik een andere plant ga bestuiven of een andere soort, kijken wat hier dan weer van komt of mischien dat iemand andere suggesties heeft? of gewoon vernietigen?

(vrouw)

(man)

De bedoeling was om ze binnen te kweken totdat ze erg begonnen te ruiken dan erna gelijk naar buiten konden om daar verder te groeien, echter met dit mooie weer van de afgelopen weken zet ik ze overdag gewoon buiten neer en s'avonds binnen. Nu hebben ze in de afgelopen week al 2 nachten buiten gestaan en doen ze het eigenlijk best goed. Ik begin ze al een beetje te ruiken ook nl. dus mischien dat ze buiten blijven nu.

Ik heb er lange satéprikkers bij staan ivm de wind en ik het zonde vind als ze plat gaan liggen door de wind.

Omdat ik aankomende week op vakantie ga voor 14 dagen heb ik ze toevertrouwd aan mijn buurman, omdat ik toch een beetje wil weten welke er het goed doen ben ik zo sneu geweest om ze een naam te geven , meet : Papi, Mami, Brada en Sanka je weet zelluff!!

Deze foto's zijn vandaag 25 mei 2010

Sanka

Brada

Mami

Papi
    Last edited by Mouse; 25 May 2010, 11:02.

Re: Hollands hope binnen/buiten 1e kweek ever!

geslacht ken je nu onmogelijk zien. geduld. leuke start van je kweek we kijken mee.

Grtz

Comment

succes met je kweek!

Maar moet deze kweek niet worden verplaatst naar buiten kweek

Comment

Goed begonnen is half gewonnen!
        Wat ga je met de oogst doen als je niet meer blowt? Geef maar aan mij hoor!
        Grapje.
        Veel succes!
        Grtz

Comment

Gister dus toch maar wat speciale bijvoeding gekocht en van de cheap-ass b-keuze-crack afgehaald

Comment

Nounou,al zeer schoon die plantjes.....Hopelijk worden mijn nieuw gezaaide ook zo.

Comment

zien er goed uit ik hoop dat mijne ook zo mooi de grond uit gaan komen.

Comment

zit nog 1 weekje op curacao en de verzorger heeft ondertussen even foto voor mij geschoten, ze zijn flink gegroeid! ben benieuwd als ik volgende week weer thuis ben!

Comment

en weer een week later

Comment

mag trouwens naar "Buitenkweek" verplaatst worden door een mod! ze blijven voortaan buiten staan!

Comment

Ziet er goed uit man, keep it up.

Grts MG

Comment

Die gaan als een speer!

Comment

OK...........

Dus ik vertrok zaterdag 29 mei en heb op 28 mei nog foto's geschoten, want ik had ff een hokje gebouwd voor de aankomende 2 weken

Veel zon, Veel voeding was het resultaat

Nu net foto's geschoten en zijn gewoon gemiddeld zo een 30 cm gegroeid in 15 dagen tijd! dat is 2cm per dag! wtf ?

Papi

Mami

Brada

Sanka

Comment

topic van mij op slot heb m zelf verplaats naar "buiten" ivm wat andere veranderingen http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...oyal-automatic)

Comment

Bezig...
                            X