ik heb even een nieuw topic gemaakt, mijn oude heette hier bij kweekverslagen "troosteloos", maar de dames gaan nu gelukkig al beter. foto's zijn van dag 20, heb ze gisteren beetje terra flores gegeven en 1x pk 13/14 van Canna. De kleinste blijft erg klein, maar komen wel bloemen aan. temp. 's nachts is 23 graden met ca. 40% lv en met 2x600 watt aan ca. 28 graden en 35%. mijn hokkie is 1.70x1.30x2.00 (lxbxh) en helaas kan ik mijn 3e 600 watter niet aandoen ivm temp. problemen dan. Weet iemand hier toevallig of het nut heeft deze 3e lamp af en toe aan te doen voor een uurtje of 3 samen met de 2 anderen of heeft dit totaal geen nut, want dan haal ik hem eruit en ruil ik hem tegen een 400 watter om voor te groeien. graag reacties want is mijn eerste kweek. o ja, en amneeshigh nogmaals bedankt voor de broodnodige beginnerstips !!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
9x white widow op 2x600 watt
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 9x white widow op 2x600 watt
Hoi vito ze zijn aardig bij getrokken dude, maar je heb ze erg snel in de bloei gegooit en staan erg ruim .
Die 3x 600 zou ik hier niet bij hangen nu denk dat je deze run maar moet doen met 2x600, zie het als een test run om een beetje beter je plant te leren kennen, je planten staan goed in de voeding kijk naar je plant echt voeden doe je pas als je blad lichter van kleur word dus denk daar goed aan overvoeden is stilstand .Een heel klein beetje PK1314 kan geen kwaad maar doe dit echt met beleid doe een halve ml op een liter .
Grtz.
Ps. Laat je kleine planten met rust die niet voeden nog kijk naar je plant donkergroen en een licht puntje aan je blad is top voeding.
-
ff paar pica's nog, kon het niet laten. zal de kleinste ff met rust laten inderdaad. temp. is ook niet meer te hoog nu, buiten wat minder warm, aanvoer komt vanaf andere ondergelegen kamer, maar had wel last van de warmte.Attached FilesOok een konijn kan weleens het haasje zijn.
Comment
-
update dag 24
update dag 24.
gaat volgens mij redelijk. overmorgen krijgen ze weer (beetje) voeding. Als alles beetje klopt heb ik nu nog 4,5 week te gaan.
hopen dat het zo blijft straks. ga van de week paar bamboestengels halen om bij de planten te zetten, een paar gaan er scheef. heb gisteren beetje water/voeding gegeven. rhizotonic; echt maar een heel klein beetje, terra vega en tikkie pk 13/14. overmorgen weer, maar geen rhizotonic en pk 13/14.Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.
Comment
-
mijn kleinste is ca. 10 cm. groot, zitten wel bloemen aan. staat op een 50 ltr. kuip en vind ik eigenlijk zonde. ik heb er ook een paar op 11 ltr. potten. is het verstandig om de kleinste van een 50 ltr. kuip over te potten in een 11 ltr. pot en die uit de 11 ltr. pot (die het goed doet) over te potten in de 50 ltr. kuip?Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.
Comment
-
tis idd zonde maar dan had je eerder moetten ingrijpen
nu ze al 2 weken in de bloei staan? Normaal kun je dit betr latn het levert onnodige stress en tijd verstrijk aan energieverspilling
wat je betr voor de bloemen kunt gebruiken maar aan de andere kant tiss maar een plant waarbij je dit wilt doen , dus maakt niet veel uit
gr batssman
Comment
-
update dag 30
Voor de laatste keer klein tikkie terra flores en een nog kleiner tikkie rhizotonic gegeven. bloemen groeien redelijk door volgens mij. temp. is ca. 28 graden en l.v. ca. 40%.
die kleinste met d'r minitoppies is wel grappig
ben bennieuwd of er een lekker rokertje vanaf gaat komen straks. hou jullie op de hoogte.
Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.
Comment
-
hoi , bloemvorming gaat redelijk maar de volgende keer zekr langer latn voorgroeiien
want op het moment is het gwn zonde van de kuipen en zonde van de nog steeds 2 x 600 watt? dit gaat vies tegenvallen
maar goed met vallen en opstaan moet men lern
gr batssman
Comment
-
Zien er leuk uit Vito.
Als je toch die 2 meter hoogte hebt.
Zal ik ze de volgende keer als ik jou was ze wat voor laten groeien.
Of een kleine stek tuimte maken. waar je een aantal moederplanten en stekjes kan neer zetten.
Dan Kun je je tent voor bloei gebruiken. en dan kun je vaker oogsten in een jaar.
Is maar net wat je wilt en he bespaart je energie kosten. Want dan kun je je stekjes gewoon onder tl/spaar lampen zetten.
Succes
Comment

Comment