Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Black Jack Sweet Seeds 4x

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Black Jack Sweet Seeds 4x

    Korting op 420shop
    Hallo beste forumleden, het werd eens tijd voor een nieuw kweekje.
    Dit keer heb ik gekozen voor Black Jack van Sweet Seeds.
    Zelf heb ik geen ervaring met deze strain, maar wel al gerookt van een zeer goede vriend.
    Deze soort vond ik echt Top om te roken. Tevens had ik al veel positiefs gehoord van deze strain.

    Nu zal ik de zaadjes op 2 manieren ontkiemen, 2x in een glas water en 2x op papier.
    Ik ben benieuwd wie het eerst zal beginnen kiemen!

    De setup zal bestaan uit 1x 400 Hps.
    Vierkante 11 liter potjes.
    Osmose tuinaarde.
    Plagron voeding of mss canna, ben hier nog niet uit.
    De teeltruimte zal is ongeveer 3 m2 zijn en de hoogte is een 1.85 cm

    Vanaf er zaadjes beginnen te kiemen maak ik een nieuwe update.
    Tips zijn van harte welkom!

    Groetjes
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Hey Westport!

    Dat is een mooi en lekker soortje die blackjack. Heb hem momenteel ook staan en kan ook niet wachten tot daar de schaar weer in mag. Erg rijk aan trichomen zelfs op de fan leaves en op de stelen van de bladeren zit het er ook vol mee.

    Ehm tips.. Niets in bijzonder maar wel wat eigen ervaring


    Ze strekte veel na het omzetten van de klok naar 12/12 denk dat ze wel 6x zo groot is geworden. Ook nam Ze de tijd om in bloei tegaan met 28 dagen.

    Succes! Leuk dat je weer eens een kweekje deelt

    Greetzz mafferd

    Comment


      #3
      Succes met de run Westport!
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

      Comment


        #4
        aardig gek 3m2 en dan maar 4 zaailingen in 11 liters ,stoeltje aanschuift
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Ah black jack, die heb ik de laatste 4 of 5 jaar continue in voorraad gehad Staan er deze ronde ook weer tussen. Ik zou ze sowieso toppen, ze kunnen er perfect tegen en de zijtakken groeien goed door. Mafferd, nog niet meegemaakt. Ik groei wel lang voor doorgaans (5 tot 6 weken). Ze gaan dan binnen 10 dagen in bloei en echt veel hoger worden ze niet, max dubbel zo hoog. Tot nu toe heb ik ze ook altijd op die 9 weken bloei kunnen oogsten.
          En zoals het met alles gaat, na een half jaar curen komt de citrus er pas echt goed door. De moeite om op te wachten. Veel van hun soorten worden zoeter en zoeter, deze ook. Ze zijn goedkoper dan een doorsnee rqs, snap niet dat ik ze zo weinig voorbij zie komen hier.

          Comment


            #6
            Heb ze ook 5weken groei gegeven beowulf. Wel heb ik ze op DWC bakken misschien dat ze daarom zo hard zijn door geschoten, Heb er ook wat LSD bij staan ook die zijn flink door geschoten, maar wel sneller in bloei 19dagen. En dan ook nog onder led zonder toegevoegd far red waarvan ik sowieso al het idee heb dat het wat langer duurt om in bloei te komen en af te bloeien.
            Heb je die LSD al eens geprobeerd beo? zit ook een vleugje citrus door.
            Heb de boeken eens nagekeken, de vorige keer dat ik de blackjack heb gezet waren ze met 15 dagen in bloei gegaan en de grootste was 45cm. Zal hier dan toch wel wat mis doen, of het zit em toch in dat far red verhaal.

            Anywayz kijk hier weer met plezier mee, en ben ook benieuwd hoe snel ze straks in bloei gaan!

            greetzz

            Comment


              #7
              lsd? Barneys? Nog niks van die bank gezet denk ik. Bij mij schiet zelden iets door, maar ik houd de lampen er ook heel kort op. Heb deze keer ook cobs zonder extra rood, ik zie geen verschil tov led op dat vlak. Op een dag of 12 had ik pruikjes.

              Comment


                #8
                Ja die is van barney's farm.

                Zal het eens gaan proberen met de lamp er goed kort op.

                Groeten

                Comment


                  #9
                  Heerlijk soortje opzeker! Verder is eenieder die niet topt in de hobbykweek een dief van zn eigen weckpot als je t mij vraagt..

                  Suc7 Westbank.

                  Groetjes van Abbas trouwes.
                  Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                  Comment


                    #10
                    beowulf Bedankt voor de tips, ik zal ze zeker toppen.
                    Dus een 5-6 weken groei is hier aan te raden?
                    joremkrank, Het kan best zijn dat ik de ruimte verklein naar een 2 m2, vindt je 11 liter potten te groot mss?
                    Eerstekamerlid Thanks, doe de groetjes terug heee!
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Ik zou dat doen ja. Maar ik krijg vaak de indruk dat ik in het algemeen kleinere planten over houd dan de meeste kwekers hier. Zelfs nu, met toch 4 weken groei heb ik planten van 40 cm in die 4 liters. Maar dat werkt het best, een egaal veld onder de lamp. Moet dus wel zeggen dat mijn lumii op 500 watt tot op 25 cm kwam van de toppen. De cobs nog iets lager.

                      Comment


                        #12
                        hoe meer buffer hoe beter,heb je geen last van je rug ga dan voor minimaal 20 liter.
                        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                        Comment


                          #13
                          Ok, ik heb nog wel ergens 20 liter potten, ik ga ervoor!
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #14
                            Met een 400W hps erboven hou je ze het liefst wel binnen 1m2 anders krijgen de zijkanten erg weinig licht.
                            Welke potten daarbinnen passen moet je even meten
                            Je hebt niet de autoflower-versie van de Black Jack, toch ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Neen de gewone vrouwelijke Black Jack zaden Q.
                              Ik zal rekening houden met de oppervlakte, heb nog 15 liter potten vierkant, maar zal eens vanavond kijken wat het beste zal passen in de ruimte.
                              Ik kan altijd wel de ruimte aanpassen met landbouwfolie.
                              Bedankt voor de tips!
                              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment

                              Bezig...
                              X