Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Barneys scrogg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Barneys scrogg

    Korting op 420shop
    Dag allemaal,

    Niet m'n eerste kweekje, maar wel eerste scrogg !

    Setup :

    - 100x100x200 tent
    - Afzuiger Gtools met toeren en thermo bescherming
    - Gtools led 850 W ( werkelijk 560W ) eerste run met deze lamp...
    - professionele kwekersaarde
    - 2 fans van 15 w

    -Led protect voeding/buffer

    Dames :

    - 3 x blue cheese
    -3 x pineapple chunk
    - 3 x coockie kush

    Week 1.

    Dames staan nu bijna 1 week na ontkieming al onder de lamp.. Deze staat op full power ( wit/rood/blauw ).

    Uit vorige runs bleek dat groeien met enkel wit en blauw licht aan, voor veel te veel strek zorgde. Ook al had ik de lamp toen op 30. Cm hoog hangen .. Ze vielen bijna omver in de eerste week

    Lamp staat nu op 55 cm hoogte, afzuiger en clipfans liggen 18/6 aan..

    Toch is de temp 28 en 29 graden en de lv amper 20%. Aangezien de temp nu al kantje boord is, denk ik niet dat ik zal tijdens de warmere maanden zal kunnen kweken. Tent staat ook op zolder.....

    Wat kan ik nog doen voor de lv en temp beter te controleren ?

    Vanaf de dames 25 a 30 cm hoog zijn komt het net erboven en een weekje later in bloei..

    Eens benieuw wat de lamp zal doen.. Vorige run haalde ik met 2 x 200 W en 6 dames een goeie 120 g.

    Peace guys and grow your own...



    Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

    Attached Files

    #2
    Hey barneys farm, i like!

    Best wel apart dan dat ze zijn gaan strekken vorige ronde toen ze onder wit/blauw licht stonden, meestal zorg rood licht hiervoor.

    de temperaturen die je meet, kun je het beste in de schaduw meten dan is het al snel een paar graden minder dan wanneer de meter in het licht staat. Hoeveel Kuub is je afzuiger? en zet je hem uit voor 6uur perdag? 18/6 lees ik... Die afzuiger laat je het beste 24/7 aan anders schiet je lv straks omhoog als je eenmaal bloei hebt en daarmee vergroot je de kans op rot aanzienlijk,

    hier word er ook p de zolder gekweekt met COB leds en moet nu eerder bijverwarmen dan dat het te warm word. Denk dat je misschien nog wel baat hebt bij een actieve inblaas.

    Je lv kun je verhogen door wat natte doeken in je tent te leggen om desnoods uit een emmer met water laten hangen, of een luchtbevochtiger bijv.

    Veel succes gewenst, er komt vast meer af als vorige ronde.

    ​​​​​​​greetzz

    Comment


      #3
      Pas op dat je niet teveel water geeft, daardoor strekken ze ook sneller.
      Ze lijken wat nat te staan.
      Lv en temp controleer je door te spelen met de afzuiging en de grootte van de inlaat.
      Half kilootje moet kunnen hieronder, als je het goed doet.
      Succes!
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        zoals Q zegt , tzijn geen waterplanten he
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment

        Bezig...
        X